Έρευνα αγοράς για τα oteshop

Χθες το μεσημέρι ανέβηκα στο The Mall, για κάτι ψώνια κλπ. Μόλις κατέβηκα από τον ηλεκτρικό, πηγαίνοντας προς τη γέφυρα από την οποία περνάς απέναντι για να πας στο The Mall, με σταμάτησαν δύο κύριοι, ο ένας με μικρόφωνο και ο άλλος με κάμερα.

Δεν είχαν διακριτικά κάποιου τηλεοπτικού σταθμού και γενικά δε φαίνονταν να είναι από κάποιο κανάλι. Καθώς περνούσα λοιπόν από μπροστά τους, με ρώτησε “Για το Mall;” του απάντησα “ναι” και ξεκίνησε τις ερωτήσεις…

Αρχικά με ρώτησε αν ασχολούμαι με νέες τεχνολογίες γενικά, αν χρησιμοποιώ υπολογιστή και διαδίκτυο, κινητό τηλέφωνο κλπ… Εννοείται ότι σε όλα αυτά η απάντηση ήταν “ναι”. Συνέχισε ρωτώντας με αν κάνω αγορές στο διαδίκτυο, αν προσέχω τις διαφημίσεις εταιρειών και προϊόντων σχετικά με νέες τεχνολογίες, αν νομίζω ότι η διαφήμιση παίζει σημαντικό ρόλο σε ένα προϊόν, αν η διαφήμιση μου δίνει τα στοιχεία που θέλω, αν με τραβάει μία διαφήμιση να αγοράσω κάτι κλπ...

Απάντησα ότι κάνω αγορές στο διαδίκτυο, κυρίως πράγματα που έχουν να κάνουν με υπολογιστές, περιφερειακά και κινητή τηλεφωνία και ότι η διαφήμιση σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο στα προϊόντα. Στην ερώτηση για το αν η διαφήμιση μου δίνει τα στοιχεία που θέλω, του είπα ότι κυρίως οι διαφημίσεις δίνουν στοιχεία που θέλουν να “πασάρουν” οι εταιρείες και τις περισσότερες φορές αποκρύπτουν μειονεκτήματα κλπ, οπότε στηρίζομαι περισσότερο στη δική μου έρευνα αγοράς, συμπληρώνοντας ότι ποτέ δεν αγοράζω κάτι μόνο και μόνο επειδή το είδα στη διαφήμιση, αλλά αγοράζω κάτι όταν πραγματικά καλύπτει τις ανάγκες μου.

Μετά η συνέντευξη πήγε κατά oteshop μεριά. Με ρώτησε αν έχω αγοράσει κάτι από oteshop, πώς βρίσκω τις τιμές των oteshop, αν ξέρω που έχει oteshop κοντά στην περιοχή μου, καθώς και ποιο χρώμα μου έρχεται στο μυαλό ακούγοντας για oteshop.

Δυστυχώς, εδώ του τα χάλασα, αφού δεν έχω αγοράσει ποτέ κάτι από oteshop. Με ρώτησε για ποιο λόγο, αν φταίει ο “δημόσιος χαρακτήρας” του ΟΤΕ, αλλά του απάντησα ότι απλά δεν έτυχε να πάρω κάτι, αφού απευθύνομαι συνήθως σε άλλα καταστήματα. Συνεχίσαμε την κουβέντα και για σταθερή τηλεφωνία, όπου του είπα ότι πλέον δεν χρησιμοποιώ ούτε τον ΟΤΕ, αφού ο τηλεφωνικός μου αριθμός έχει μεταφερθεί με την υπηρεσία της φορητότητας σε εναλλακτικό πάροχο, ο οποίος μου παρέχει υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και internet.

Κάπου εκεί η mini συνέντευξη έφτασε στο τέλος της, τον ρώτησα για ποιο λόγο γίνεται και μου είπε ότι κάνουν μία έρευνα αγοράς για τα oteshop.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.