Έρευνα Nokia: 40% των Ελλήνων online χρηστών συνδέονται μέσω κινητού!

Τα applications και η πλοήγηση στο ίντερνετ διαφαίνεται ξεκάθαρα ότι αποτελούν το μέλλον των κινητών τηλεφώνων, σύμφωνα με την έρευνα “Mobile Internet in Greece”, που πραγματοποίησε η Nokia με θέμα τις συνήθειες των Ελλήνων όσον αφορά στο mobile internet και στα mobile applications.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρία online ερευνών Poolpilots σε συνεργασία με την MindTake την περίοδο Σεπτεμβρίου/Οκτωβρίου 2010 και είναι αντιπροσωπευτική του ελληνικού online πληθυσμού.

Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας παρουσιάστηκαν στους εκπροσώπους του τύπου από τον Greig Williams, Managing Director Nokia Alps & South East Europe, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης με αφορμή την κυκλοφορία των νέων κορυφαίων smartphones της εταιρίας, Nokia N8, Nokia C7 και Nokia E7.

Όπως φαίνεται από τα στοιχεία της έρευνας, οι Έλληνες δείχνουν να έχουν εξοικειωθεί πλήρως με τη χρήση των smartphones, χρησιμοποιώντας όλο και περισσότερο τις δυνατότητες διασύνδεσης στο ίντερνετ που προσφέρουν.

Αναλυτικότερα, το 40% των Ελλήνων χρηστών internet, χρησιμοποιεί το κινητό του για να έχει πρόσβαση στο internet, ενώ περισσότεροι από τους μισούς χρήστες mobile internet (60%) περιλαμβάνουν προπληρωμένα πακέτα δεδομένων στα προσωπικά τους συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας.

Η έρευνα δείχνει ότι οι περισσότεροι Έλληνες (38%) λαμβάνουν τα applications απευθείας από τους developers.

Το κορυφαίο application store στην ελληνική αγορά είναι το Ovi Store της Nokia με το 24% των ερωτηθέντων να απαντά πως το έχει χρησιμοποιήσει για να κάνει download νέων applications. Τα App stores της Apple (19%), της Sony Ericsson (14%) και της Cosmote (10%) λαμβάνουν την τρίτη, τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα.

Οι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες επιλέγουν κάποιο App store παρουσιάζονται επίσης στην έρευνα, με τον κύριο παράγοντα επιλογής ενός App store να είναι η προεγκατεστημένη πρόσβαση στο συγκεκριμένο App store στο κινητό τους τηλέφωνο (39%). Ο δεύτερος παράγοντας είναι το εύρος της ποικιλίας των applications που προσφέρει (29%), o τρίτος η εγγυημένη ποιότητα των applications (28%) και ο τέταρτος η αποκλειστικότητα προσφοράς applications για το κινητό τους τηλέφωνο από το συγκεκριμένο App store. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι χαμηλές τιμές βρίσκονται στην όγδοη και τελευταία θέση (15%).

Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτουν και οι λόγοι για την όλο και αυξανόμενη χρήση των applications από τους Έλληνες.

Κυριότερος εξ΄αυτών είναι η ταχύτητα με την οποία τα applications προσφέρουν πρόσβαση σε πληροφορίες (56%). Ακολουθούν η διευκόλυνση στην πλοήγηση και η πιο εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες σε σχέση με το απλό mobile internet (42%) και η υποστήριξη διαχείρισης των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης (36%).

Όσον αφορά τις κατηγορίες applications που προτιμούν οι Έλληνες, η πλοήγηση κατακτά την κορυφή των προτιμήσεων τους (64%). Ακολουθούν τα εργαλεία οργάνωσης, όπως τα task managers (52%), τα παιχνίδια (49%) και ο καιρός (45%). Τα applications κοινωνικής δικτύωσης έρχονται στην πέμπτη θέση (44%).

Τέλος, από τα στοιχεία της έρευνας διαφαίνονται και τα brands που οι Έλληνες θα ήθελαν να δουν να γίνονται applications. Πρώτη στη λίστα είναι η μετρολογική υπηρεσία ΕΜΥ (48%), δεύτερο το ειδησεογραφικό portal In.gr (35%) και τρίτη η αεροπορική εταιρία Aegean Airlines (34%). Έπονται ο οδηγός διασκέδασης Αθηνόραμα (33%) και η αεροπορική εταιρεία Olympic Air (31%).

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.