Απάντηση ΕΕΤΤ

Στο πρώτο μου podcast, μεταξύ άλλων, είχα αναφερθεί σε μία βλάβη που είχε η adsl μου, ενώ είχα θίξει και το γεγονός ότι η Vivodi χρεώνει τους τελευταίους μήνες τις κλήσεις στο τηλεφωνικό της κέντρο 13880 προς 0,054 ευρώ/λεπτό.

Στις 15/12/2006 είχα στείλει λοιπόν ένα email στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων, όπου ρωτούσα αν γενικά οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών που χρεώνουν τις κλήσεις στο τηλεφωνικό τους κέντρο είναι υποχρεωμένες να το αναφέρουν με ηχογραφημένο μήνυμα στην αρχή της κλήσης ή όχι;

Έτσι προχθές έλαβα απάντηση από την ΕΕΤΤ:

Αξιότιμε κύριε,

Σε απάντηση του ηλεκτρονικού μηνύματός σας με αρ. πρωτ. ΕΕΤΤ 46088/Φ.600/15-12-2006 σχετικά με το ερώτημά σας για τη χρέωση προς τον τηλεφωνικό αριθμό εξυπηρέτησης πελατών 13880 θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει υποχρέωση για ηχογραφημένο μήνυμα, ωστόσο υπάρχει υποχρέωση ενημέρωσης για τη χρέωση των κλήσεων στο 13880 μέσω τιμοκαταλόγου, ιστοσελίδας κλπ.

Στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση.

Πάντως, κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να υπάρχει ηχογραφημένο μήνυμα στην αρχή της κλήσης που να ενημερώνει για τη χρέωση. Και ειδικά στην περίπτωση της Vivodi, που δε χρέωνε τις κλήσεις στο τηλεφωνικό της κέντρο, πιστεύω ότι πολύς κόσμος θα την πάτησε και θα χρεώθηκε αρκετά χωρίς να το γνωρίζει..

Και να πεις ότι άρχισαν να χρεώνουν το τηλεφωνικό κέντρο επειδή αύξησαν το προσωπικό τους και απαντούν στο 10λεπτο να πω οκ, αλλά όταν ακόμα κάνουν να απαντήσουν μισή ώρα και βάλε, δε δικαιολογώ τη χρέωση!

Α ναι, έχουν και email επικοινωνίας με τους συνδρομητές τους, αλλά μία φορά που έστειλα κάτι.. πέρασαν οι μέρες.. πήρα τηλέφωνο και.. τότε έψαξε ο υπάλληλος που μιλούσα να βρει το email που είχα στείλει..

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.