Η Wind λάνσαρε τη νέα υπηρεσία “Δέσμευση επισκευής”, μέσω της οποίας όποιος αγοράζει συσκευή από τα καταστήματα Wind και αυτή παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα, η Wind αναλαμβάνει την επισκευή εντός επτά εργάσιμων ημερών, ενώ σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η επισκευή σε αυτό το διάστημα, προχωράει σε αντικατάσταση με νέα συσκευή ίδιου τύπου.
Αν κατάλαβα καλά όμως από το δελτίο τύπου που έλαβα, η υπηρεσία αυτή, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, δεν ισχύει επ΄αόριστον, αλλά… πιλοτικά.
Στο τέλος του δελτίου τύπου υπάρχει η σημείωση: H «Δέσμευση Επισκευής» ισχύει για όλους τους τύπους συσκευών κινητής τηλεφωνίας που θα πουληθούν από τα καταστήματα 400 καταστήματα WIND, με οποιαδήποτε μέθοδο (νέα σύνδεση, αναβάθμιση, «σκέτη» συσκευή), από τις 8/9/2008 έως και τις 31/3/2009.
Σε μια περίοδο που πολλοί καταναλωτές διαμαρτύρονται για όχι καλές υπηρεσίες σε ό,τι αφορά το service πολλών εταιρειών, γιατί η Wind ξεκινά αυτή την υπηρεσία με ισχύ μέχρι 31/3/2009;