Δέκα μέρες μετά τον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών, ο ΑΣΕΠ ανακοίνωσε τελικά τις ορθές απαντήσεις τόσο στο γνωστικό αντικείμενο όσο και στα παιδαγωγικά. Η διαδικασία καθυστέρησε αρκετά, γεγονός που πιθανόν οφείλεται στις διφορούμενες ερωτήσεις και αποδεικνύει πως η απάντηση δυσκόλεψε ακόμα και εκείνους που έβγαλαν τα θέματα.
Από προσωπική εμπειρία, στον κλάδο των φιλολόγων τα θέματα της ιστορίας, τα οποία προσωπικά θεωρώ εξεζητημένα, δυσκόλεψαν αρκετά όλους τους υποψηφίους, ενώ τα παράπονα από όλους τους κλάδους παραμένουν πως το είδος των ερωτήσεων εξισώνει “διαβασμένους” και “αδιάβαστους”, καθώς μεγάλο μέρος στηρίζεται στον παράγοντα τύχη.
Μεγάλη κουβέντα φυσικά μπορεί να γίνει για τον διαγωνισμό αυτό καθεαυτό που ακυρώνει ουσιαστικά την πρότερη γνώση που λάβαμε στα πανεπιστημιακά ιδρύματα και θέτει ως κριτήριο της καταλληλότητας ενός καθηγητή τη γνώση κάθε είδους λεπτομέρειας που ποτέ δεν θα χρησιμεύσει στη διαδικασία της διδασκαλίας.
Φυσικά δεν πρέπει να παραλείψουμε και τον εμπαιγμό σε ορισμένες κατηγορίες, όπως των γυμναστών, όπου η αναλογία θέσεων – επιτυχόντων (1 στους 124) φαντάζει πιο απίθανη και από τα ποσοστά επιτυχίας των παικτών του τζόκερ! Παρ΄όλα αυτά πρόσφατα διαβάσαμε στον ημερήσιο τύπο ότι το καλοκαίρι αναμένεται νέα προκήρυξη για την κάλυψη θέσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Συνεχίζουμε, λοιπόν, την προσπάθεια γιατί ποτέ δεν ξέρεις… Κι αν σου κάτσει;
[photo by epirotikosagon.gr]