Το περασμένο Σάββατο πήγα για καφέ με τον Κώστα από το techblog.gr. Είχαμε γνωριστεί στην έκθεση Ήχος & Εικόνα Show μέσω ενός φίλου μου και είπαμε να κανονίσουμε να τα ξαναπούμε.
Η συζήτησή μας περιστράφηκε περισσότερο γύρω από ό,τι έχει να κάνει με blogging, καθώς και τα χάλια που επικρατούν στους ελληνικούς ISP, δηλαδή τις εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες πρόσβασης στο διαδίκτυο, αλλά και τηλεφωνία. Είχαμε να διηγηθούμε ο ένας στον άλλον αρκετές ιστορίες ταλαιπωρίας από κάποια εταιρεία, όχι μόνο δική μας, αλλά και φίλων, συγγενών κλπ…
Σκεφτόμασταν τι μπορούμε να κάνουμε, πώς να αντιδράσουμε σε αυτό. Όχι να κάτσουμε με σταυρωμένα χέρια και να περιμένουμε πότε η x εταιρεία θα αποφασίσει να προσλάβει άλλα 20 άτομα στο τηλεφωνικό της κέντρο για να μας εξυπηρετεί καλύτερα. Καλές οι καταγγελίες στην ΕΕΤΤ και τους άλλους αρμόδιους φορείς, καλές οι επιστολές αγανακτισμένων πελατών που δημοσιεύονται σχεδόν κάθε μήνα στα περιοδικά του χώρου, αλλά όλα αυτά απ΄ ότι φαίνεται δεν δείχνουν να έχουν ουσιαστικό αποτέλεσμα.
Τι εννοώ; Κάντε μια αίτηση μεταφοράς του τηλεφώνου σας από τον ΟΤΕ σε κάποιον εναλλακτικό πάροχο, μαζί με υπηρεσίες πρόσβασης στο διαδίκτυο. Περιμένετε να μου πείτε σε πόσους μήνες θα ενεργοποιήσουν τη σύνδεσή σας.
Ο ξάδελφός μου έκανε αίτηση στη Forthnet, περίμενε τρεις μήνες. Άλλος φίλος έκανε αίτηση για On Telecoms, μετά από ένα μήνα του είπαν ότι είχε ενεργοποιηθεί, όταν σύνδεσε τον εξοπλισμό όμως διαπίστωσε ότι δεν είχε ενεργοποιηθεί, ενώ η προηγούμενη σύνδεση adsl που είχε ήταν ακόμη ενεργή. Αποτέλεσμα; Έμεινε ένα μήνα χωρίς τηλέφωνο και τελικά ενεργοποιήθηκε η σύνδεσή του πριν από λίγες ημέρες. Άλλη μία φίλη μου έχει κάνει αίτηση για το πρόγραμμα τηλεφωνίας και internet της Vivodi, περιμένει ήδη τρεις μήνες και ακόμα τίποτα…
Παρόμοιες καθυστερήσεις είχα υποστεί κι εγώ πέρυσι, περιμένοντας να ενεργοποιηθεί η σύνδεσή μου στη Vivodi, πάνω από δύο μήνες. Και φέτος το καλοκαίρι που θέλησα να μεταφέρω τελείως το τηλέφωνό μου στη Vivodi, περίμενα ένα δίμηνο για την ενεργοποίηση.
Μετά απ΄ όλα αυτά λοιπόν αποφασίσαμε με τον Κώστα αν τα καταφέρουμε να οργανώσουμε σε μερικούς μήνες μία διαδήλωση αγανακτισμένων πελατών των ελληνικών ISP έξω από το Υπουργείο Μεταφορών & Επικοινωνιών! Ναι, ακούγεται τρελό, το ξέρουμε, αλλά σκεφτείτε πόσες τρελές δικαιολογίες έχουμε ακούσει από τις τηλεφωνήτριες στα τηλεφωνικά κέντρα των εταιρειών! Για το λόγο αυτό ανοίξαμε κι ένα group στο Facebook, το οποίο ήδη αριθμεί πάνω από 50 μέλη.
Θα προσπαθήσουμε μάλιστα στο άμεσο μέλλον να πάρουμε κάποιες συνεντεύξεις πάνω σε αυτά τα θέματα από τον πρόεδρο της ΕΕΤΤ ή ακόμα και από τον Υπουργό Μεταφορών & Επικοινωνιών.
Update: Δείτε και το σχετικό post στο techblog.gr.
[photo via]