Διερεύνηση από την ΕΕΤΤ καταγγελιών καταναλωτών για θέματα που αφορούν υπηρεσίες μέσω LLU

Αντιγράφω από το σχετικό δελτίο τύπου της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (30/3/2007):

[..] Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) έχει γίνει το τελευταίο χρονικό διάστημα αποδέκτης σημαντικού αριθμού καταγγελιών/ διαμαρτυριών καταναλωτών σχετικά με θέματα που αφορούν στην παροχή υπηρεσιών μέσω της Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο (LLU).

Ειδικότερα, οι καταναλωτές καταγγέλλουν κυρίως τα ακόλουθα:
α. Λαμβάνουν εσφαλμένες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα και το χρόνο πραγματοποίησης της σύνδεσής τους.
β. Δεν ενημερώνονται με σαφήνεια για τους όρους της σύμβασης, όπως είναι η ελάχιστη διάρκειά της και τα υφιστάμενα τέλη στην περίπτωση πρόωρης καταγγελίας της σύμβασης.
γ. Αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη διαδικασία καταγγελίας της σύμβασης.
δ. Αντιμετωπίζουν, σε ορισμένες περιπτώσεις, διακοπές παροχής υπηρεσιών.
ε. Αντιμετωπίζουν μεγάλους χρόνους αναμονής στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και καταβάλλουν τα αντίστοιχα τέλη των κλήσεων, χωρίς τελικά να εξυπηρετούνται.

Η ΕΕΤΤ, στο πλαίσιο άσκησης των ελεγκτικών αρμοδιοτήτων της, κάλεσε τις Εταιρείες Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών που παρέχουν υπηρεσίες μέσω της Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο αφενός να τοποθετηθούν όσον αφορά στη βασιμότητα των καταγγελλομένων από τους καταναλωτές και στις πιθανές αιτίες που τα προκαλούν και αφετέρου να προβούν στη λήψη των απαραίτητων μέτρων ώστε να εξαλειφθούν τα φαινόμενα που προαναφέρθηκαν. [..]

Όλο το δελτίο τύπου μπορείτε να το δείτε εδώ.

Επιτέλους καιρός ήταν να γίνει μία τέτοια διερεύνηση από την ΕΕΤΤ η οποία θέλω να πιστεύω ότι θα έχει κάποιο αποτέλεσμα. Οι εταιρείες κάποια στιγμή πρέπει κάπου να λογοδοτήσουν και θα χαρώ πολύ αν δε πείσουν οι “δικαιολογίες” τους να πέσουν καμπάνες!

Το περασμένο καλοκαίρι ταλαιπωρήθηκα κι εγώ θέλοντας να περάσω από σύνδεση adsl ΑΡΥΣ (μέσω ΟΤΕ) σε σύνδεση adsl shared LLU στη Vivodi. Ήμουν για 2 μήνες περίπου χωρίς adsl, περιμένοντας να απελευθερωθεί ο βρόχος της γραμμής μου και να ενεργοποιηθεί η shared LLU σύνδεσή μου (διαβάστε σχετικά εδώ και εδώ). Με καταγγελία που έκανα στην ΕΕΤΤ σε συνδυασμό με τις επιστολές που έστειλα σε περιοδικά και δημοσιεύτηκαν τελικά κινήθηκαν οι απαραίτητες διαδικασίες και ενεργοποιήθηκε η σύνδεσή μου.

Και φυσικά δεν είμαι ο μοναδικός που ταλαιπωρήθηκα για τέτοιο ζήτημα. Στο forum του AdslGR.com μπορείτε να διαβάσετε δεκάδες τέτοιες ιστορίες καταναλωτών.

Αφού έχω φτάσει στο σημείο να σκέφτομαι ότι αν ας πούμε σε 6 μήνες που λήγει η σύνδεσή μου θελήσω να αλλάξω πάροχο μάλλον δε θα το κάνω μόνο και μόνο για να μη μείνω πάλι 1-2 μήνες χωρίς adsl και περάσω πάλι τα ίδια (και χειρότερα)! Δε λέω, καλή η Vivodi από άποψη ταχύτητας/τιμής, αλλά από εξυπηρέτηση πελατών είναι για τα πανηγύρια!

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.