Κουβέρ και.. Πονηριές

Ένας φίλος μου πρώθησε με email ένα δελτίο τύπου του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών [ΚΕ.Π.ΚΑ.], το οποίο έχει να κάνει με το κουβέρ, που έχει καταργηθεί πλέον, και τις διάφορες πονηριές που σκαρφίζονται τα εστιατόρια για να μας τα πάρουν αλλιώς.. Έχει ενδιαφέρον νομίζω να ρίξετε μια ματιά και να προσέχετε από εδώ και στο εξής τι πληρώνετε όταν βγαίνετε για φαγητό..

Δελτίο Τύπου
Κουβέρ και … Πονηριές

«Πήγαμε να φάμε, σε κεντρικό εστιατόριο. Όταν ήρθε ο λογαριασμός, πρόσεξα ότι μου είχαν χρεώσει κουβέρ. Διαμαρτυρήθηκα και μου το αφαίρεσαν, από το λογαριασμό».

«Στο λογαριασμό, μου χρέωσαν ψωμί, που δεν είχα παραγγείλει. Όταν διαμαρτυρήθηκα, μου απάντησαν ότι το ψωμί αντικατέστησε το κουβέρ και η χρέωσή του είναι πολιτική της επιχείρησης».

Είναι καταγγελίες, που δεχόμαστε, τις τελευταίες μέρες, όλο και συχνότερα, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. Για το λόγο αυτό, ενημερώνουμε τους Καταναλωτές:

• Σύμφωνα με την 1/7.5.2007 αγορανομική διάταξη, που ισχύει από τις 24 Μαΐου 2007, τα κέντρα και τα καταστήματα εστίασης, αναψυχής, ψυχαγωγίας και διασκέδασης δεν επιτρέπεται να χρεώνουν στην πελατεία τους το λεγόμενο ΚΟΥΒΕΡ (σερβίτσια, μαχαιροπήρουνα, πετσέτες, οδοντογλυφίδες κλπ).

• Σύμφωνα με τις αγορανομικές διατάξεις, για τα καταστήματα εστίασης, όλα τα προσφερόμενα είδη (ψωμί, ψωμί με βούτυρο, ψωμί με πατέ ελιάς, εμφιαλωμένο νερό, που πολλές φορές, το τελευταίο χρονικό διάστημα, από τη στιγμή που καταργήθηκε το κουβέρ, χρεώνονται αντί του κουβέρ) αναγράφονται υποχρεωτικά στους τιμοκαταλόγους με τις αντίστοιχες τιμές τους. Ο πελάτης μπορεί να τα παραγγείλει, όπως όλα τα υπόλοιπα είδη. Κατά συνέπεια, οποιαδήποτε ενέργεια του καταστηματάρχη να χρεώσει είδη, όπως ψωμί, ψωμί με βούτυρο, εμφιαλωμένο νερό κλπ, που ο πελάτης δεν έχει παραγγείλει, αποτελεί παράβαση της νομοθεσίας.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. καλεί τους Καταναλωτές να ελέγχουν τους λογαριασμούς τους και να αρνούνται να πληρώσουν κουβέρ ή «μεταλλαγμένο» κουβέρ.

Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 – 14:30, για τα μέλη και 12:30 – 14:30, για τα μη μέλη.

Να προσθέσω τέλος ότι υπάρχει και η τηλεφωνική γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, όπου μπορούμε να υποβάλλουμε και εκεί τις καταγγελίες μας.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.