Μετρό: Καθυστερούν οι σταθμοί σε Νομισματοκοπείο, Χολαργό και Αγία Παρασκευή

Για τον Σεπτέμβριο μετατίθεται η επαναλειτουργία του μετρό στο κομμάτι από την Εθνική Άμυνα έως το Αεροδρόμιο, αφού παρατηρούνται καθυστερήσεις στην κατασκευή των σταθμών στο Νομισματοκοπείο, τον Χολαργό και την Αγία Παρασκευή.

Έτσι, χιλιάδες επιβάτες αναγκαστικά στράφηκαν στα άλλα μέσα μεταφοράς (λεωφορεία, προαστιακός), ενώ δεν είναι λίγοι όσοι προτίμησαν το ΙΧ τους, με αποτέλεσμα την αύξηση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Προβλήματα αντιμετωπίζουν και όσοι επιλέξουν την μετακίνηση με τα τρένα του ΗΣΑΠ, αφού, λόγω των εργασιών αλλαγής γραμμών σε όλο το δίκτυο, παρατηρούνται καθυστερήσεις στα δρομολόγια, ενώ τα Σαββατοκύριακα διακόπτεται η κίνηση των συρμών σε συγκεκριμένα τμήματα του δικτύου του ΗΣΑΠ.

Η ταλαιπωρία των επιβατών του ΗΣΑΠ αναμένεται να διαρκέσει μέχρι το τέλος του έτους, οπότε και θα ολοκληρωθούν, εκτός απροόπτου, τα έργα της γραμμής Πειραιάς – Κηφισιά.

Καθυστερήσεις στις επεκτάσεις

Από το 2006 θα έπρεπε να λειτουργεί ο σταθμός του Νομισματοκοπείου, αντ΄αυτού όμως η κατασκευή του θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2009. Από το 2008 θα έπρεπε να τεθεί σε λειτουργία ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής, ο οποίος αναμένεται να λειτουργήσει το καλοκαίρι του 2010. Στο τέλος του 2009 θα λειτουργήσει ο σταθμός του Χολαργού, αντί του 2006, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Αν αναρωτιέστε γιατί έχει διακοπεί από τον Φεβρουάριο η κίνηση των συρμών του Μετρό στο τμήμα Εθνική Άμυνα – Αεροδρόμιο, αυτό οφείλεται στο ότι έπρεπε να γκρεμιστεί η σήραγγα μήκους 120 μέτρων που βρίσκεται 600 μέτρα πριν τον σταθμό του Χαλανδρίου, λόγω της κατασκευής του σταθμού της Αγίας Παρασκευής.

Μεγάλες καθυστερήσεις σημειώνονται και στην κατασκευή των άλλων γραμμών του Μετρό. Συγκεκριμένα, η επέκταση προς το Χαϊδάρι θα είναι έτοιμη προς το τέλος του 2009 (από το 2008), προς το Ελληνικό την άνοιξη του 2010 (από το τέλος του 2009), ενώ η κατασκευή της γραμμής Περιστέρι – Ανθούπολη μεταφέρεται για το τέλος του 2009 (από τα μέσα τους 2008), ενώ το 2015 αναμένεται να είναι έτοιμη η γραμμή Χαϊδάρι – Πειραιάς, από το 2013 που έλεγε ο αρχικός προγραμματισμός.

[via, photo by Magitisa]

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.