Με σοβαρά προβλήματα ξεκίνησε το GETITNOW.gr

«Κάθε αρχή και δύσκολη» λέει το γνωστό ρητό και απ΄ότι φαίνεται και για το GETITNOW.gr η αρχή ήταν πολύ δύσκολη, λόγω των σοβαρών τεχνικών προβλημάτων που προέκυψαν από την πρώτη σχεδόν μέρα λειτουργίας του online megastore…

Η έναρξη λειτουργίας του πλήρους online megastore Getitnow.gr έγινε την προηγούμενη Κυριακή 16 Μαΐου, οπότε και προέκυψαν τα τεχνικά προβλήματα, όπως κάποιες σοβαρές δυσλειτουργίες στους servers και στα συστήματα που βρίσκονται πίσω απ΄το online megastore, αν και είχαν προηγηθεί εκτενείς δοκιμές τις εβδομάδες που προηγήθηκαν του opening του megastore.

Τα προβλήματα απ΄ότι φαίνεται δεν έχουν επιλυθεί ακόμα, αν και ένα μέρος του megastore λειτουργεί κανονικά, γι΄αυτό και οι επισκέπτες του GETITNOW.gr ενημερώνονται με σχετικό μήνυμα στην κεντρική σελίδα, ενώ πριν από μερικές ημέρες ο Jim Hamilton, CEO στο Getitnow.gr, ενημέρωσε με επιστολή του τους φίλους του Getitnow στο Facebook.

Το μήνυμα στην κεντρική σελίδα του Getitnow.gr

Αγαπητοί φίλοι,

Με την έναρξη λειτουργίας του νέου site, το αποτέλεσμα απέχει σημαντικά από την ξεχωριστή εμπειρία shopping που είχαμε σχεδιάσει να σας προσφέρουμε. Τεχνικά προβλήματα, από αυτά που συμβαίνουν όταν χρησιμοποιείς την αιχμή της τεχνολογίας, προκάλεσαν μεγάλες καθυστερήσεις του site, την απουσία φίλτρων αναζήτησης, την έλλειψη προϊόντων κ.ά.

Στελέχη της εταιρίας μας συνεργάζονται αυτή τη στιγμή στην Αγγλία, με τεχνικούς της ATG, από τις μεγαλύτερες εταιρίες e-commerce software, με στόχο την επίλυση των προβλημάτων αυτών. Θα σας κρατάμε διαρκώς ενήμερους για την πορεία των προσπαθειών μας.

Μέχρι τότε, σας ζητάμε συγνώμη, και σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την υποστήριξή σας.

Η επιστολή του Jim Hamilton στους φίλους τυ Getitnow.gr

Αγαπητοί πελάτες του Getitnow.gr,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για το ενδιαφέρον σας και την πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα που έχει παρατηρηθεί στο νέο μας site, τις τελευταίες δυο μέρες. Το εκτιμούμε πάρα πολύ καθώς και όλα τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας.

Προσωπικά, θα ήθελα να απολογηθώ για τα αναπάντεχα προβλήματα που έχουνε προκύψει στη λειτουργία του site. Μετά από δοκιμές εβδομάδων, χτες το πρωί, οι servers εμφάνισαν μια πολύ σοβαρή δυσλειτουργία, που έχει προκαλέσει και τα περισσότερα προβλήματα από όσα βλέπετε. Θα ήθελα λοιπόν να σας διαβεβαιώσω ότι δουλεύουμε εντατικά για να το διορθώσουμε, ώστε να επαναφέρουμε το site στην μορφή με την οποία έχει σχεδιαστεί αρχικά και να μπορέσουμε να σας προσφέρουμε την πιο ξεχωριστή εμπειρία στο shopping.

Η παρούσα κατάσταση μας φέρνει σε πολύ δύσκολη θέση, αλλά δυστυχώς κάποια πράγματα δεν μπορούν να προβλεφθούν, ανεξαρτήτως της σκληρής δουλειάς και της προσπάθειας μας. Εύχομαι λοιπόν να δεχτείτε την ειλικρινή συγνώμη μου και ελπίζω ότι θα συνεχίσετε να μας επισκέπτεστε και να επωφελείστε από τις πολύ καλές τιμές και τη μοναδική εμπειρία που θα σας προσφέρει το site.

Τα σχόλια και οι γνώμες σας για το νέο site είναι περισσότερο από ευπρόσδεκτες και μπορείτε να μας τις μεταφέρετε, πηγαίνοντας στο www.getitnow.gr πατώντας στο κουμπί feedback, που θα βρείτε επάνω δεξιά. Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας, τα σχόλια σας και θα τα αξιοποιήσουμε όλα ώστε να βελτιώσουμε το site και την εταιρεία μας.

Και πάλι, θέλω να σας ζητήσω ειλικρινά συγνώμη και σας ευχαριστώ για τη μέχρι τώρα υποστήριξη και για την προτίμησή σας, για τα ψώνια σας από το Getitnow.gr.

Jim Hamilton

CEO
Getitnow.gr

Ας ελπίσουμε ότι τα όποια τεχνικά προβλήματα επιλυθούν σύντομα, ώστε να δούμε όλα αυτά που ετοίμαζε τόσο καιρό η ομάδα του Getitnow.gr, καθώς επίσης και τις super προσφορές…

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.