Χθες και σήμερα έλαβα σε δύο email accounts μου δύο μηνύματα (τα παραθέτω στο post), τα οποία με καλούν “να κάνω ανανέωση / επιβεβαίωση των προσωπικών στοιχείων μου όπως είναι καταγεγραμμένα στη βάση δεδομένων της τράπεζας”, συμπληρώνοντας μία “online αίτηση”. Ως αποστολέας του μηνύματος φαίνεται η Τράπεζα Πειραιώς, χωρίς να είναι φυσικά, αφού το συγκεκριμένο μήνυμα αποτελεί ακόμα μία προσπάθεια phishing, από τις πολλές που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, με σκοπό την υποκλοπή των στοιχείων όσων σπεύσουν να κάνουν το μοιραίο κλικ και τα δηλώσουν.
Αν λάβετε κάποιο από αυτά τα μηνύνατα αγνοήστε το και μην δώσετε καμία απολύτως σημασία. Όποιος κάνει κλικ στη λέξη “Είσοδος” που περιέχεται στα μηνύματα θα οδηγηθεί στη διεύθυνση jambo.rwandatel.rw/~hello/winbank/index.html, όπου θα δείτε ένα site παρόμοιο με αυτό της Τράπεζας Πειραιώς, χωρίς να είναι φυσικά!
Να ξέρετε πάντα ότι ποτέ οι τράπεζες δεν στέλνουν email για να ζητήσουν από τους πελάτες τους να δηλώσουν τα στοιχεία τους συμπληρώνοντας απλά μία φόρμα, χωρίς πρωτόκολλα ασφαλείας κλπ.
Σε περίπτωση όμως που κάνετε το λάθος να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα με τα στοιχεία σας, καλέστε άμεσα την τράπεζά σας ώστε να αποφύγετε τα χειρότερα.