Στις αρχές Οκτωβρίου 2007 διέκοψα εντελώς τις υπηρεσίες τηλεφωνίας που μου παρείχε ο ΟΤΕ, για να περάσω εξ΄ολοκλήρου, χρησιμοποιώντας την υπηρεσία φορητότητας αριθμού, σε εναλλακτικό πάροχο σταθερής τηλεφωνίας και internet.
Χθες όμως (7/2/2008) λάβαμε στο σπίτι λογαριασμό από τον ΟΤΕ που μας καλεί να πληρώσουμε 48 ευρώ για περίοδο παροχής υπηρεσίων από 23/11/2007 έως 22/1/2008, περίοδο δηλαδή που δεν χρησιμοποιούσα και είχα διακόψει κάθε υπηρεσία που είχα από τον ΟΤΕ! Ο πατέρας μου, στον οποίο ανήκει και η γραμμή, κάλεσε στο 134 για να ζητήσει εξηγήσεις και του είπαν ότι η χρέωση των 48 ευρώ του λογαριασμού αντιστοιχεί σε ένα πρόγραμμα στο οποίο είχαμε εγγραφεί παλαιότερα, με το οποίο είχαμε 1.000 λεπτά ομιλίας με 24 ευρώ/μήνα.
Δηλαδή, προσέξτε, δε μας στέλνουν λογαριασμό με το πάγιο για παράδειγμα, αλλά με χρέωση μιας άλλης υπηρεσίας που, όπως καταλαβαίνετε, και να θες δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις από τη στιγμή που έχουμε κάνει διακοπή!
Η τηλεφωνήτρια κοίταξε στα συστήματά τους και είπε ότι φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχουμε διακόψει από τον ΟΤΕ από τις 9 Οκτωβρίου 2007 και είπε στον πατέρα μου να πάει στα κεντρικά του ΟΤΕ στην Πατησίων και να ζητήσει να μας κάνουν αποχρέωση από τις 9/10/2007 που έχουμε διακόψει…
Τώρα πείτε μου εσείς: Είναι μαλάκες ή δεν είναι;
Update [24/2/2008 12:50]: Από την προϊσταμένη Συγκροτήματος Υποστήριξης Πωλήσεων Αττικής του ΟΤΕ, Μ. Χρονοπούλου, λάβαμε προχθές σχετική επιστολή, η οποία αναφέρει τα εξής: «Σε απάντηση της από 08/02/2008 αίτησής σας σχετικά με την 210xxxxxxx τηλεφωνική σας σύνδεσης, σας γνωστοποιούμε ότι σε επόμενη έκδοση λογαριασμού θα σας επιστραφούν τα τέλη ΟΤΕ business Αστική 100 λόγω εξωτερικής φορητότητας. Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε τηλεπικοινωνιακό σας πρόβλημα».