Ο Titanas (κατά κόσμον Στέφανος) από το pestaola.gr χθες διατύπωσε σε ένα post του μία πολύ σοβαρή και ενδιαφέρουσα απορία, σχετικά με την υπηρεσία φορητότητας αριθμών και το πώς αυτή “δουλεύει” τεχνικά, δείτε το σχετικό post και θα καταλάβετε.
Βλέποντας την απόφαση, σκέφτηκα να στείλω ένα email στα γραφεία τύπου των Cosmote, Tim και Vodafone σχετικά με την απορία του Στέφανου, η οποία από τη στιγμή που τη διάβασα έγινε και δική μου απορία.
Έστειλα το εξής email:
Καλησπέρα σας,
Έχω ένα ερώτημα (το οποίο κυκλοφορεί και σε διάφορα blogs) σχετικά με την υπηρεσία φορητότητας αριθμών. Θέλω να αλλάξω εταιρεία κινητής τηλεφωνίας χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα που προσφέρει η υπηρεσία της φορητότητας αριθμών, αλλά με απασχολεί ιδιαίτερα η τεχνική υλοποίηση του εγχειρήματος.
Θα ήθελα να μάθω πώς υλοποιείται το “εγχείρημα”, δηλαδή πχ η τωρινή εταιρεία που χρησιμοποιώ προωθεί τις κλήσεις και τα δεδομένα στη νέα εταιρεία ή πχ η νέα εταιρεία αναλαμβάνει τη διαχείριση κάποιου id (το ΙΜΕΙ ίσως;) που σχετίζεται με το λογαριασμό και όλες οι κλήσεις πλέιν δρομολογούνται μέσα από τη νέα εταιρεία;
Τυχαία σκέφτηκα τα παραπάνω, περιμένω την άμεση απάντησή σας.
Με εκτίμηση,
Γιάννης Καρακατσάνης
Σήμερα, έλαβα απαντήσεις από Tim και Vodafone.
Η Tim μου απάντησε:
Αγαπητέ κύριε Καρακατσάνη,
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι συνδρομητές άλλων δικτύων μπορούν να δηλώνουν την επιθυμία τους για μεταφορά στο δίκτυο της ΤΙΜ, καλώντας από το κινητό τους δωρεάν το νούμερο 13846 ή να απευθύνονται σε οποιοδήποτε κατάστημα ΤΙΜ.
Η δυνατότητα μεταφοράς του αριθμού σας πραγματοποιείτε είτε σε συμβόλαιο, είτε σε καρτοκινητό ανεξάρτητα από τον τύπο σύνδεσης που έχετε τώρα και σας δίνει την δυνατότητα να διατηρήσετε το νούμερο το οποίο ήδη έχετε.
Επίσης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η μεταφορά αριθμού σε συμβόλαιο στο δίκτυο της ΤΙΜ θα συνοδεύεται και με επιδότηση συσκευής.
Εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία και εγκριθεί η αίτηση σας για φορητότητα, τότε μπορείτε να επιλέξετε το οικονομικό πακέτο της αρεσκείας σας.
Περισσότερες πληροφορίες (διευθύνσεις, τηλέφωνα) για τα καταστήματα ΤΙΜ μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας www.tim.gr, επιλέγοντας τα menu:
– ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
– ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΙΜ
και στο κάτω μέρος όπου αναγράφεται “Αναζήτηση ανά Περιοχή”, “Αναζήτηση ανά Νομό” επιλέγετε την περιοχή και τον Νομό όπου επιθυμείτε.
Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνήσετε πάλι μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής μας διεύθυνσης.
Με εκτίμηση,
ΣΟΦΙΑ ΒΟΥΤΣΙΝΑ
ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
E-mail: crm@tim.gr
FAX: 210 5100001, 210 5100002
Η Vodafone απάντησε:
Αγαπητέ κ. Καρακατσάνη.
Οι απορίες σας θα λυθούν με ένα τηλέφωνο στο 6702000 (ζητήστε το Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών)
Σας ευχαριστούμε
George Papadakis
Senior Media Relations Coordinator
Vodafone Greece
Tel: +30 210 6702211
Fax: +30 210 6702376
E-mail: george.papadakis@vodafone.com
Vodafone Panafon S.A.
Registered Office: 1-3 Tzavella Str., 15231, Halandri, Greece
Συμπέρασμα: Νομίζω ότι και οι 2 εταιρείες (η Cosmote δεν απάντησε ακόμα) μάλλον δε θέλουν και πολύ να απαντήσουν στη συγκεκριμένη απορία και απάντανε αρλούμπες! Η Tim μας λέει απλά πώς μπορούμε να πάμε στο δίκτυό της (κάτι που γνωρίζουμε), ενώ η Vodafone μας λέει να τηλεφωνήσουμε για να μάθουμε. Αν είναι να χρειάζεται να παίρνουμε και τηλέφωνο, το email σε τι ωφελεί τότε;