Δε θα σας κουράσω με περιττές εισαγωγές και προλόγους, μπαίνω κατευθείαν στο θέμα: Η φίλη μου η Μάρα έκανε αίτηση στις 31 Αυγούστου 2007 στη Vivodi για το πρόγραμμα Telefonet+, που παρέχει adsl και απεριόριστα αστικά και υπεραστικά τηλεφωνήματα με €19.90/μήνα. Μέχρι τότε είχε ΟΤΕ για τηλεφωνία και internet.
Ξέρετε πότε ενεργοποίησαν τη σύνδεσή της; Την Τετάρτη 14 Μαϊου 2008!
Όλο αυτό το διάστημα άκουγε δικαιολογίες από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vivodi ότι φταίει ο ΟΤΕ, ότι αναβαθμίζουν το σύστημα κλπ… Και όταν ζητούσε να μιλήσει με κάποιον ανώτερο πολύ απλά της έλεγαν ότι δεν υπάρχει κανένας.
Μπράβο Vivodi, congratulations! Μήπως το Υπουργείο Μεταφορών & Επικοινωνιών και η ΕΕΤΤ πρέπει να καθιερώσει κάποιο βραβείο ταλαιπωρίας πελατών; Και πρωτάθλημα για να αναδεικνύεται η εταιρεία που καθυστερεί περισσότερο τις ενεργοποιήσεις των συνδέσεων;