Πριν από λίγο διάβασα το άρθρο της Σόνιας Χαϊμαντά στην Ημερησία, σχετικά με τα στοιχεία που προέκυψαν από τη φετινή έρευνα e-metrics, που πραγματοποιείται σε ετήσια βάση από την AGB Nielsen Media Research και τη Phaistos Networks. Αν θυμάστε πρόσφατα σε πολλά sites και portals βλέπαμε banners που μας καλούσαν να συμμετάσχουμε στην έρευνα.
Από την έρευνα λοιπόν προκύπτει ότι:
Οι άνδρες προτιμούν το Διαδίκτυο ως κύρια πηγή καθημερινής ενημέρωσης σε ποσοστό 62,2%, ενώ οι γυναίκες σε ποσοστό 48,4%.
Μερικά ακόμα στοιχεία συνοπτικά:
- Το 71,8 των αναγνωστών στο διαδίκτυο αναζητούν θέματα επικαιρότητας
- Το 66,5% χρησιμοποιούν email
- 6 στους 10 μπαίνουν στο internet για να κατεβάσουν μουσική ή software
- Σε ποσοστό 58,9% οι χρήστες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως κύρια πηγή ενημέρωσης, με το αντίστοιχο ποσοστό της τηλεόρασης να κατρακυλάει στο 25,7%, ραδιόφωνο 8,3% και εφημερίδες 6,3%.
- Οι Έλληνες χρήστες του internet ενημερώνονται για: Επιστήμη & Τεχνολογία 60,5%, Πολιτικά νέα 56%, Καιρός 54,9%, Αθλητικά 45,6%, Οικονομία-Χρηματιστήριο 36,2% και Κοινωνικά-Καλλιτεχνικά 24,6%.
Χαίρομαι ιδιαίτερα επίσης βλέποντας ότι το 9,3% των χρηστών του διαδικτύου στην Ελλάδα έχει δικό του blog, ενώ οι χρήστες ηλικίας 15-24 ετών έχουν δικό τους blog σε ποσοστό 12,3%, ενώ από την άλλη το 14,8% των χρηστών ηλικίας 25-34 δε γνωρίζει τι είναι blog. Βέβαια όσον αφορά το ποσοστό αυτών που έχουν δικό τους blog, αυτό ενδέχεται να μην είναι κι έτσι, αφού αρκετοί ξεκινούν ένα blog, ασχολούνται και αυτό 1-2 μήνες και μετά εγκαταλείπουν το “σπορ”.
Φαίνεται ότι σιγά-σιγά όλο και περισσότεροι επιλέγουν το διαδίκτυο για την ενημέρωσή τους και δε μπορώ παρά να χαίρομαι πολύ για αυτό, αφού κι εγώ ανήκω μέσα σε αυτούς! Ελπίζω σε αυτή την τάση να βοηθήσουν και οι εταιρείες που παρέχουν συνδέσεις adsl και όσο περνάει ο καιρός να μη μαθαίνουμε για καθυστερήσεις 9 μηνών για ενεργοποίηση μιας adsl!
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην Ημερησία.