274.000 νοικοκυριά με ενεργοποιημένες αδεσμοποίητες προσβάσεις σε τοπικούς βρόχους

Εδώ και μερικούς μήνες είμαι εγγεγραμμένος στο weeklytelecom.gr και λαμβάνω κάθε εβδομάδα το newsletter με τα σημαντικότερα νέα από το χώρο των τηλεπικοινωνιών. Έτσι, αν κάποια μέρα λόγω έλλειψης χρόνου, δεν προλάβω να μπω στα sites που επισκέπτομαι συνήθως για να ενημερωθώ γύρω από τέτοια θέματα, πιστεύω ότι σε αυτό το newsletter θα βρω νέα που με ενδιαφέρουν.

Ένα από τα θέματα της τελευταίας εβδομάδας έκανε λόγο για πάνω από 274.000 νοικοκυριά με LLU μέχρι το τέλος του 2007, δηλαδή για να το θέσω πιο απλά, μιλάμε για 274.000 ενεργοποιημένες αδεσμοποίητες προσβάσεις σε τοπικούς βρόχους, ακόμα πιο απλά μιλάμε για πάνω από 274.000 νοικοκυριά που επέλεξαν εναλλακτικό πάροχο για τις διαδικτυακές και τηλεφωνικές τους υπηρεσίες. Οι σχετικές εκτιμήσεις κάνουν λόγο για ταχύτερη ανάπτυξη του LLU στο τρέχον έτος, πράγμα που με χαροποιεί ιδιαίτερα.

Ήμουν χρήστης shared LLU σύνδεσης [internet μέσω Vivodi, τηλέφωνο μέσω ΟΤΕ] για περισσότερο από ένα χρόνο, ενώ εδώ και μερικούς μήνες πήρα τον τηλεφωνικό μου αριθμό που είχα από τον ΟΤΕ και με την υπηρεσία της φορητότητας πήγα στη Vivodi και πλέον έχω εκεί και τηλέφωνο και πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Βέβαια ωραία όλα αυτά, οι υψηλές ταχύτητες, οι καλές τιμές κλπ, αλλά επιβάλεται νομίζω οι εταιρείες να φερθούν με σωστότερο τρόπο απέναντι στους καταναλωτές και να πάψουν να υπάρχουν καθυστερήσεις που φτάνουν μέχρι και τους 7 μήνες για μία ενεργοποίηση. Αρκετοί γνωστοί μου με ρωτάνε για παράδειγμα “θέλω adsl, ποια εταιρεία να διαλέξω;” και η απάντησή μου είναι η εξής: “Αν βιάζεσαι και θέλεις γρήγορη ενεργοποίηση επέλεξε ένα πακέτο του ΟΤΕ, αλλιώς βάλε άλλη εταιρεία, αλλά θα περιμένεις 2, 3 ή ακόμα και 5 μήνες για ενεργοποίηση”.

Η φίλη μου η Μάρα έχει περάσει τους πέντε μήνες από τότε που έκανε αίτηση για το πρόγραμμα Telefonet+ της Vivodi, πρόγραμμα που χρησιμοποιώ κι εγώ τους τελευταίους μήνες, το οποίο παρέχει απεριόριστες αστικές και υπεραστικές κλήσεις και σύνδεση στο διαδίκτυο με 35 ευρώ/μήνα. Ο ξάδελφός μου έκανε αίτηση στη Forthnet για αντίστοιχη υπηρεσία και περίμενε κοντά τρεις μήνες για να του ενεργοποιήσουν τη σύνδεση. Αυτά είναι δύο μόνο παραδείγματα. Αν κάνετε μία βόλτα σε forums και blogs θα βρείτε εκατοντάδες περιπτώσεις ατόμων που περιμένουν μήνες για ενεργοποίηση.

Αυτές οι καθυστερήσεις πρέπει σιγά σιγά να γίνουν παρελθόν. ΟΚ, δέχομαι σε ένα βαθμό ότι μπορεί οι εταιρείες να πιάστηκαν απροετοίμαστες από την υψηλή ζήτηση, αλλά δε γίνεται να βγάζεις wow διαφημίσεις και όταν ο άλλος κάνει αίτηση σε εσένα να τον έχεις στο περίμενε τρεις μήνες και βάλε. Διέθεσε περισσότερα χρήματα για προσωπικό, άτομα καταρτισμένα που θα μπορούν να εξυπηρετούν τον πελάτη και δε θα του λένε ένα κάρο άσχετες δικαιολογίες για να του πουν μετά το κλασικό “ευχαριστούμε που μας καλέσατε” χωρίς να του έχουν λύσει την απορία ή το πρόβλημα.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.