Τα Νέα Τέλη Κυκλοφορίας και το Ενδιαφέρον του Κόσμου

Ferrari Concept Car

Το καλοκαίρι ο Γιώργος Σουφλιάς ανακοίνωσε τι θα ισχύσει με τα τέλη κυκλοφορίας το 2010, ποιοι θα πληρώσουν περισσότερα, ποιοι λιγότερα, με αυτούς που έχουν παλιά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού να πληρώνουν τα υψηλότερη τέλη κυκλοφορίας. Στο μεταξύ ανακοινώνεται και το μέτρο της απόσυρσης, με “επιδότηση” 500-1000 ευρώ αγοράς νέου αυτοκινήτου σε αυτούς που θα αποσύρουν το παλιό αυτοκίνητό τους.

Περνάει ο καιρός, γίνονται εκλογές, το ΠΑΣΟΚ ψηφίζεται να κυβερνήσει, το μέτρο της απόσυρσης καταργείται, τα τέλη κυκλοφορίας για το 2010 αλλάζουν.

Εκτός από την κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης, ανακοινώθηκε από τον υπουργο Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου και την υπουργό Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη, η τροποποίηση των περιβαλλοντικών τελών κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων. Με τη νέα ρύθμιση τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού επιβαρύνονται λιγότερο, ενώ τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα επιβαρύνονται περισσότερο.

Σύμφωνα με τη νέα ρύθμιση, τα τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται:

  • από 0 έως 68 ευρώ για ΙΧ αυτοκίνητα μικρότερα των 301 κυβικών
  • από 28 έως 96 ευρώ για ΙΧ 301 έως 785 κυβικά
  • από 94-187 ευρώ για ΙΧ από 786 έως 1357 κυβικά
  • από 184 έως 352 ευρώ για ΙΧ από 1358 έως 1928 κυβικά
  • από 428 έως 671 ευρώ για ΙΧ από 1929 έως 2357 κυβικά
  • από 562 έως 880 ευρώ για ΙΧ άνω των 2357 κυβικών

Για το μέτρο της κατάργησης και τα νέα τέλη κυκλοφορίας φαίνεται ότι ενδιαφέρθηκε και ενδιαφέρεται ακόμα πάρα πολύς κόσμος. Προσωπικά, έμεινα άναυδος τις τελευταίες μέρες κοιτάζοντας τα στατιστικά επισκεψιμότητας του xblog. Τα post σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας το τελευταίο πενθήμερο έχουν πολλές χιλιάδες views καθημερινά, σε σημείο την Κυριακή-Δευτέρα που μας πέρασε να αναρωτιέμαι γιατί. Μετά έμαθα για την ανακοίνωση της κατάργησης του μέτρου της απόσυρσης και των νέων τελών κυκλοφορίας οπότε και κατάλαβα που οφείλεται αυτή η “κίνηση” σε αυτά τα post.

Μήπως όμως είναι ώρα να σκεφτούμε πού θα χωρέσουν τόσα αυτοκίνητα στην Αθήνα και τις άλλες μεγαλουπόλεις που έχουν κυκλοφοριακά προβλήματα; Μήπως είναι ώρα να δούμε με καλύτερο μάτι τα μέσα μαζικής μεταφοράς;

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.