Συνεχής αύξηση παρατηρείται στα διαφημιστικά κονδύλια που απορροφούν τα online media στην Ελλάδα, όπως προκύπτει από την μέτρηση του IAB Hellas που διενεργείται κάθε χρόνο…
Συγκεκριμένα, μόνο το 2009 τα διαφημιστικά κονδύλια που δόθηκαν σε ιντερνετικά μέσα ανέρχονται σε 57,8 εκατομμύρια ευρώ, αυξημένα κατά 42% σε σχέση με το 2008, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι η μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάστηκε σε Retail, Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, Τηλεπικοινωνίες, Καταναλωτικά αγαθά.
Ποιοι κλάδοι όμως επένδυσαν τα περισσότερα κονδύλια; Την πρώτη θέση στην επένδυση των περισσότερων κονδυλίων έχουν οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (25%), ακολουθούν οι τηλεπικοινωνίες (20,6%) και τα καταναλωτικά αγαθά (12,7). Στην τέταρτη θέση το retail & retailer marketing (10,2%) και στην πέμπτη ο κλάδος του αυτοκινήτου (5,3%).
Προσωπικά πιστεύω ότι το 2010 η διαφήμιση στο ίντερνετ θα σημειώσει μία ακόμα μεγαλύτερη αύξηση, αφού σε περίοδο οικονομικής κρίσης οι εταιρίες μειώνουν διαφημίσεις από τηλεόραση, περιοδικά και εφημερίδες και επενδύουν μικρότερα ποσά σε διαφήμιση στο ίντερνετ, όπου και οι τιμές είναι καλύτερες και -το σημαντικότερ- το αποτέλεσμα είναι απόλυτα μετρήσιμο.