Το e-Shop.gr εξυπηρετεί 3.500 παραγγελίες εν μέσω κρίσης

Την προηγούμενη εβδομάδα έγινε γνωστή η απόφαση της διοίκησης του e-Shop.gr να καταθέσει αίτηση υπαγωγής της εταιρίας στο άρθρο 99 σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τα προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζει. Σήμερα το e-Shop.gr εξέδωσε δελτίο τύπου ενημερώνοντας για τις κινήσεις της προκειμένου να μειώσει τα έξοδα και να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά της.

Παραθέτω αυτούσιο το δελτίο τύπου που έλαβα από το e-Shop.gr:

Συνεχίζει δυναμικά την πορεία της η e-shop.gr παρά την δύσκολη οικονομική συγκυρία. Η εμπιστοσύνη και η έντονη προτίμηση του καταναλωτικού κοινού αποδεικνύει πώς το αγαπημένο ηλεκτρονικό κατάστημα παραμένει κορυφαία επιλογή των Ελλήνων, εξυπηρετώντας πάνω από 3.500 παραγγελίες κάθε μέρα. Το γεγονός αυτό αποδίδεται κυρίως στις χαμηλές τιμές που παραδοσιακά έχει κατακτήσει η εταιρεία και σήμερα περισσότερο από ποτέ αποτελούν επιτακτική ανάγκη για κάθε νοικοκυριό, στην διευρυμένη γκάμα προϊόντων που συνεχώς εμπλουτίζεται, αλλά και στην συνέπεια και άριστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.

Προκειμένου να διατηρήσει το ανταγωνιστικό αυτό πλεονέκτημα, η εταιρεία προέβη το τελευταίο καιρό σε σημαντική αναδιάρθρωση με στόχο την μείωση εξόδων και την αύξηση της ανταγωνιστικότητάς της. Η εξοικονόμηση πόρων που κρίθηκε αναγκαία πραγματοποιήθηκε σταδιακά και οδήγησε σε μείωση εξόδων κατά 25%, εξασφαλίζοντας την απαραίτητη ρευστότητα για την ομαλή λειτουργία της. Με τον τρόπο αυτό και σε συνδυασμό με την έντονη προϊοντική της ανάπτυξη η εταιρεία καταφέρνει να διατηρεί ακόμη και σήμερα τις ίδιες χαμηλές τιμές όπως και στο ξεκίνημά της. Συγκεκριμένα αλλαγές πραγματοποιήθηκαν στην εσωτερική διάρθρωση των τμημάτων ώστε να αυξηθεί η παραγωγικότητα κάθε τομέα, αλλά και στην αναδιάταξη του δικτύου πωλήσεων και διανομής ώστε να βελτιστοποιηθούν οι χρόνοι παράδοσης ακόμη και σε απομακρυσμένες γεωγραφικά περιοχές.

Παράλληλα η εταιρεία προχώρησε σε εμπλουτισμό των προϊοντικών ομάδων που διαθέτει, μέσω της προσθήκης των εργαλείων και των φωτοβολταϊκών, ενώ σύντομα θα ανακοινωθούν και νέες προϊοντικές κατηγορίες που ο καταναλωτής θα μπορεί να προμηθεύεται από την e-shop.gr πάντα σε τιμές που μόνο το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να πετυχαίνει.

Τέλος, πάντα στον ρυθμό της εποχής η eshop.gr προχώρησε στην ανακοίνωση μιας επιπλέον υπηρεσίας καθημερινών προσφορών, των Eshop Specials που παρουσιάζοντας κάθε μέρα στις 12:00 ένα προϊόν σε ειδική τιμή για 24 ώρες, έρχονται να συμπληρώσουν την επιτυχία των Crazy Sundays αλλά και των newsletters προσφορών που έχουν γνωρίσει τεράστια απήχηση στο ευρύ κοινό. Οι παραπάνω στρατηγικές αλλαγές ήταν επιβεβλημένες και καθοριστικές, ώστε η γνωστή ελληνική εταιρεία τεχνολογίας να διατηρήσει το προβάδισμα, το κύρος και την αξιοπιστία της που την καθιστούν πρώτη επιλογή στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.