YouTube, το πιο διαδεδομενο μέσο κοινωνικής δικτύωσης (έρευνα)

Πρόσφατα ολοκληρώθηκε η ετήσια έρευνα Κοινωνικής Δικτύωσης 2013-2014, του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN), του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στην οποία πήραν μέρος 1250 χρήστες των κοινωνικών δικτύων, οι οποίοι απάντησαν σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο την περίοδο Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2013.

Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, το πιο διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι το YouTube (93%), με το Facebook να έρχεται στη δεύτερη θέση (82%), ενώ ακολουθούν Linkedin (61%), Review Pages (58%), Blogs (49%) και Twitter (46%).

Το στάδιο ωριμότητας που βρίσκονται οι Έλληνες όσον αφορά τα κοινωνικά δίκτυα είναι εμφανές, αφού υπάρχει αυξητική τάση σε όλα τα social networks, ενώ αρχίζει και δημιουργείται μία ενδιαφέρουσα κοινότητα χρηστών και για τα όχι και τόσο γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως είναι για παράδειγμα το Instagram, το Foursquare, το Flickr και το Google Plus.

Όσον αφορά στη χρήση του YouTube, οι Έλληνες χρήστες του δηλώνουν σε ποσοστό 77% ότι το χρησιμοποιούν για την ακρόαση τραγουδιών και σε ποσοστό 68% ότι αναζητούν “πράγματα που τους ενδιαφέρουν”, γεγονός που δείχνει την ανάπτυξη της χρήσης του YouTube ως μηχανή αναζήτησης.

Επίσης κοντά στο 30% το χρησιμοποιεί συχνά για να δουν γεγονότα της επικαιρότητας, που καταγράφει την δυναμικότητα του YouTube και ως εναλλακτικό κανάλι ειδησεογραφίας στην Ελλάδα.

Ακολουθ0ύν οι κάρτες με τα αποτελέσματα της έρευνας, ενώ περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.

Λόγοι χρήσης του YouTube

Λόγοι χρήσης του YouTube

Χρήση λειτουργιών privacy στο Facebook

Χρήση λειτουργιών privacy στο facebook

Λόγοι χρήσης του Linkedin

Λόγοι χρήσης του linkedin

Λόγοι μη χρήσης του Twitter

Λόγοι μη χρήσης του twitter

Σχέση αναζήτησης πληροφοριών και αγοράς προϊόντων/ υπηρεσιών

Σχέση αναζήτησης πληροφοριών και αγοράς προϊόντων/ υπηρεσιών

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.