Στις 31/10/2006 το δελτίο τύπου της ΗΣΑΠ ΑΕ ανακοίνωνε μεταξύ άλλων:
[..] Η Διοίκηση της ΗΣΑΠ ΑΕ στις 18.10.2006 προχώρησε στην υπογραφή της σύμβασης με την αναδειχθείσα μειοδότρια εταιρία ΘΕΡΜΟΣΕΡΒΙΣ ΕΛΛΑΣ ΑΕ και την οριστική λύση με τα κλιματιστικά στα 238 οχήματα των 44 συρμών που διαθέτει. [..]
Το ίδιο δελτίο τύπου πιο κάτω έγραφε:
[..] Η Διοίκηση της ΗΣΑΠ ΑΕ βάση του προγραμματισμού και μετά την υπογραφή της σύμβασης μέχρι το καλοκαίρι θα έχει ολοκληρώσει, σε συνεργασία με τους εργαζομένους της εταιρείας, την προετοιμασία εγκατάστασης του συστήματος κλιματισμού και θα παραδώσει τους συρμούς που χρειάζονται για το επιβατικό κοινό έχοντας λύσει οριστικά και αμετάκλητα αυτό το πρόβλημα. [..]
Oλόκληρο το δελτίο τύπου εδώ.
Σήμερα το μεσημέρι μπήκα σε συρμό του ΗΣΑΠ. Μη με ρωτήσετε αν είχε κλιματισμό, δεν είχε. Και η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό του βαγονιού ήταν χάλια. Και είναι λογικό αφού μέσα υπάρχει τόσος κόσμος που επιστρέφει από τη δουλειά του, άλλοι από το γραφείο και άλλοι από την οικοδομή. Επιτρέπεται ένα μέσο μεταφοράς που χρησιμοποιεί τόσος κόσμος να μην κλιματίζεται; Τον Οκτώβρη ο ΗΣΑΠ ανακοίνωνε ότι τα συστήματα κλιματισμού θα έχουν εγκατασταθεί μέχρι το καλοκαίρι, όμως μπήκαμε ήδη στο καλοκαίρι και ακόμα τίποτα.
Και βρίσκω ακόμα πιο άθλιο να μην κλιματίζονται οι συρμοί του Μετρό. Γίνεται ένα τόσο σύγχρονο και καινούριο έργο όπως το Μετρό και να μη διαθέτει κλιματισμό; Κλιματίζονται μόνο οι συρμοί που κάνουν τη διαδρομή Μοναστηράκι – Αεροδρόμιο, οι συρμοί στις άλλες διαδρομές δεν έχουν κλιματισμό.