Η Samsung Electronics Co., Ltd. μέσω της Συνέντευξης Τύπου της εταιρείας στην IFA 2016 που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Βερολίνο, ανέδειξε με ποιον τρόπο επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του καταναλωτή, παρουσιάζοντας ένα εύρος νέων προϊόντων και συνεργασιών για τις οικιακές συσκευές, τις οθόνες και τα προϊόντα οικιακής ψυχαγωγίας για τις αγορές της Ευρώπης.
«Στην IFA 2016, θέλαμε να δείξουμε στο ευρωπαϊκό κοινό με ποιον τρόπο προσπαθούμε συνεχώς να επαναπροσδιορίσουμε την εμπειρία της Samsung. Για όλους τους πελάτες και τους συνεργάτες μας – και μέσω όλων των προϊοντικών σειρών, από την τηλεόραση και το ηχοσύστημα έως τις οικιακές συσκευές. Οτιδήποτε δημιουργεί η Samsung προκύπτει από την αποφασιστικότητά μας να εμπλουτίσουμε την καθημερινότητα των ανθρώπων με καινοτόμο τεχνολογία, η οποία βασίζεται στην πλήρη κατανόηση των επιθυμιών και των αναγκών των καταναλωτών», δήλωσε ο David Lowes, Chief Marketing Officer στη Samsung Electronics Europe.
Δέσμευση στη δυναμική της Ευρώπης
Κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου, που πραγματοποιήθηκε και πάλι στο CityCube στο Messe του Βερολίνου, η Samsung τόνισε τη δέσμευσή της προς την Ευρώπη, απασχολώντας 14.000 εργαζομένους σε 34 χώρες. Τα προϊόντα της Samsung εμπνέονται από το ευρωπαϊκό στυλ, τη μόδα, τον σχεδιασμό και τις καλύτερες παραδόσεις άριστης κατασκευής. Με 5% αύξηση των εσόδων από έτος σε έτος στο 2ο τρίμηνο, με ετπά στα δέκα νοικοκυριά στην Ευρώπη να διαθέτουν ένα Samsung κινητό τηλέφωνο και με μία στις τρεις οικογένειες να παρακολουθούν τις αγαπημένες τους σειρές και ταινίες σε Samsung τηλεοράσεις, η εταιρεία θεωρεί ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να επενδύσει ακόμα περισσότερο στη δυναμική της Ευρώπης.
Ανταποκρινόμενη σε αυτήν τη δέσμευση, η Samsung ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με την εταιρεία MakerBot, παγκόσμιο ηγέτη στη 3D εκτύπωση, η οποία θα εξοπλίσει σχολεία, κολέγια και μουσεία σε πέντε ευρωπαϊκές αγορές με 3D εκτυπωτές, καθώς και θα εκπαιδεύσει τους καθηγητές και τους μαθητές στη χρήση της τεχνολογίας. Με περισσότερους από 100.000 εκτυπωτές MakerBot σε όλο τον κόσμο, πρόκειται για τη μεγαλύτερη παγκοσμίως κοινότητα 3D εκτύπωσης και για ένα εκπληκτικά ισχυρό εργαλείο μέσα στην τάξη. Η Samsung ανακοίνωσε επίσης ότι, ως μέρος του Μεγάλου Συνασπισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για ψηφιακές θέσεις απασχόλησης, βρίσκεται σε καλό δρόμο για να εκπληρώσει την υπόσχεσή της να υποστηρίξει 400.000 νέους και νέες έως το τέλος του 2016 – τρία χρόνια νωρίτερα από το αναμενόμενο.
Το μέλλον της τηλεόρασης: Επαναπροσδιορίζεται με την τεχνολογία Quantum Dot
Επιπλέον, η Samsung ενδυνάμωσε τη δέσμευσή της στην τεχνολογία οθόνης Quantum dot στην IFA 2016.
Η Samsung αποκάλυψε τη νέα 88’’ Quantum dot τηλεόραση, KS9800, η οποία προσφέρει την απόλυτη ποιότητα εικόνας και φωτεινότητας. Όπως και όλες οι Samsung SUHD τηλεοράσεις, η οθόνη διαθέτει δυνατότητα απόδοσης περισσότερων από ενός δισεκατομμυρίου χρωμάτων. Η Samsung πλέον προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα SUHD τηλεοράσεων στην Ευρώπη, με 19 διαθέσιμα μεγέθη από 43’’ έως και 88’’, αξιοποιώντας την ανεξάντλητη ευελιξία της τεχνολογίας Quantum dot, όσον αφορά στο μέγεθος της οθόνης και την ευκρίνεια. Επίσης, η Samsung ανακοίνωσε τις πρώτες παγκοσμίως κυρτές Quantum dot οθόνες Η/Υ – τη νέα CF791 με 34” Ultra Wide QHD οθόνη και τη νέα εντυπωσιακή CFG70, την πρώτη κυρτή οθόνη με χρόνο ανταπόκρισης εικόνας ενός χιλιοστού του δευτερολέπτου και ρυθμό ανανέωσης 144 hertz για απρόσκοπτο gaming.
Επιπροσθέτως, η Samsung είναι η μοναδική εταιρεία που έχει τη δυνατότητα να προσφέρει στους καταναλωτές Quantum Dot τηλεοράσεις χωρίς κάδμιο – όπως τόνισε και ο προσκεκλημένος ομιλητής, Jason Hartlove, Πρόεδρος και CEO της εταιρείας Nanosys και κορυφαίας παγκοσμίως αρχής στην Quantum dot τεχνολογία. Ο Hartlove αποκάλυψε ότι το Quantum dot είναι ανάμεσα στα πιο σταθερά και αξιόπιστα υλικά οθόνης και είναι διαθέσιμο παντού σε όλο τον πλανήτη, προσφέροντας οθόνες εκπλητικής απόδοσης, πιο φιλικές προς το περιβάλλον και με εντυπωσιακή διάρκεια ζωής. Λόγω της αυτοπεποίθησης της εταιρείας για την αξιοπιστία του Quantum Dot, η Samsung ανακοίνωσε νέα δεκαετή εγγύηση για τις SUHD τηλεοράσεις με Quantum dot οθόνη, προστατεύοντας τους καταναλωτές από την επίδραση καταπόνησης για μία ολόκληρη δεκαετία.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου ο Won Jin Lee, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του τμήματος Visual Display Business στη Samsung Electronics, παρουσίασε την πλατφόρμα περιεχομένου της Samsung, Smart Hub, και ανακοίνωσε τη δημιουργία μίας νέας συνεργασίας για premium HDR περιεχόμενο που θα βοηθήσει την αξιοποίηση της πλήρους δυναμικής της Quantum Dot SUHD τηλεόρασης. Αυτό περιλαμβάνει και σχέδια επέκτασης της υπηρεσίας Samsung TV Plus – η οποία έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλής στη Νότια Κορέα – στις Ηνωμένες Πολιτείες και στην Ευρώπη.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η εκπληκτική τηλεόραση αφορά στο εντυπωσιακό περιεχόμενο, καθώς επίσης και την εξαιρετική ποιότητα εικόνας, η Samsung δήλωσε ότι θα ενδυναμώσει τις συνεργασίες της με διεθνείς εταίρους, όπως η Amazon και το Netflix. Συγκεκριμένα το Netflix επεκτείνει το εύρος του HDR περιεχομένου για τους Ευρωπαίους καταναλωτές με ταινίες, όπως “Marco Polo”, “The Do-Over” και “The Ridiculous Six”. Επίσης, οι συνεργάτες στην Ευρώπη, συμπεριλαμβάνοντας τις εταιρείες RTVE και Insight TV, θα προσφέρουν HDR περιεχόμενο στο δεύτερο μισό του 2016.
Η Samsung ανέδειξε τις δυνατότητες του Samsung Smart Remote, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να πλοηγηθούν εύκολα σε όλες τις δικτυωμένες συσκευές τους με μόνο ένα τηλεκοντρόλ. Το Smart remote έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να εντοπίζει αυτόματα όλες τις εξωτερικές συσκευές που είναι συνδεδεμένες στην τηλεόραση, απλοποιώντας για τους καταναλωτές τη διαδικασία αλλαγής και χρήσης των συσκευών – χωρίς να χρειάζεται να «κυνηγούν» πολλά διαφορετικά τηλεκοντρόλ.
Τέλος, η Samsung τόνισε την ηγετική της θέση στον τομέα του οικιακού ηχοσυστήματος και τη Νο1 θέση της ως κατασκευαστής ηχοσυστημάτων στην Ευρώπη. Μεταξύ των εκθεμάτων ήταν και η σειρά ασύρματων ηχείων Samsung Wireless Audio 360 και η ηχομπάρα HW-K950 με τεχνολογία Dolby Atmos® audio για κινηματογραφικό, πολυδιάστατο ήχο. Σε συνδυασμό με τη SUHD TV, το UHD Blu-ray Player και το οικοσύστημα HDR περιεχομένου, ένα τέτοιο εύρος κάνει τη Samsung τη μοναδική εταιρεία που έχει τη δυνατότητα να παρέχει πλήρη 4Κ εμπειρία οικιακής ψυχαγωγίας.
Επαναπροδιορίζοντας την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στις Οικιακές Συσκευές
Η προσπάθεια της Samsung να επαναπροσδιορίσει την εμπειρία του καταναλωτή ξεπερνάει τα όρια του σαλονιού. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριών ετών, ο τομέας των οικιακών συσκευών της Samsung έχει αναπτυχθεί περίπου πέντε φορές πιο γρήγορα από την υπόλοιπη βιομηχανία στην Ευρώπη. Η επιτυχία των νέων προϊόντων, όπως το Addwash, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην IFA 2015, καθιέρωσε τη Samsung ως τη Νο1 εταιρεία premium πλυντηρίων στη Γαλλία, στην Πολωνία, στην Ιταλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στην IFA 2016 η Samsung ανακοίνωσε δύο νέες προσθήκες Addwash προϊόντων – το AddWash Combo, το οποίο εξαλείφει την ανάγκη αγοράς ξεχωριστού στεγνωτηρίου και το AddWash Slim, το οποίο μπορεί να ταιριάξει σε μικρότερους χώρους, χωρίς συμβιβασμούς στο μέγεθος του φορτίου που δέχεται.
Μετά από εκτενή έρευνα σχετικά με το τι πραγματικά θέλουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές από την κουζίνα τους, η Samsung παρουσίασε τρεις νέες εντοιχισμένες σειρές, τη σειρά Contemporary με ένα νέο εντοιχισμένο ψυγείο, τη σειρά Black, η οποία διαθέτει μαύρο ημί-μάτ χρώμα που προσδίδει μοντέρνο διαχρονικό στυλ και την αρχική σειρά Chef Collection. Το νέο εντοιχισμένο ψυγείο από τη σειρά Contemporary εφαρμόζει άψογα και ομαλά και προσφέρει υψηλή απόδοση χάρη στις καινοτόμες τεχνολογίες, όπως No Frost, Twin Cooling PlusTM, Cool Select Zone Plus.
Επιπλέον, η Samsung ανακοίνωσε ότι το εντυπωσιακό ψυγείο Family Hub έρχεται στην Ευρώπη. Αυτό το κορυφαίο ψυγείο διαθέτει την τεχνολογία Twin Cooling Plus TM, ώστε να μεγιστοποιεί τη φρεσκάδα των τροφίμων, καθώς και την τεχνολογία Precise Chef Cooling TM, μέσω της οποίας διατηρούνται οι διακυμάνσεις της θερμοκρασίας συν ή πλην 0,5 βαθμούς. Επίσης το ψυγείο Family Hub διαθέτει ένα ειδικό χώρο, το ‘Chef Zone TM’, που είναι ιδανικός για τη διαχείριση ευαίσθητων πρωτεϊνών. Και φυσικά, οι τρεις εσωτερικές κάμερες τραβούν φωτογραφίες, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να έχουν πρόσβαση μέσω των κινητών τους τηλεφώνων, επιτρέποντάς τους να δουν τι έχουν μέσα στο ψυγείο, όποτε το επιθυμούν.
Επίσης, το ψυγείο Family Hub διαθέτει οθόνη αφής 21.5” Full HD, προσφέροντας στους καταναλωτές ένα εύρος λειτουργιών. Μπορεί να αξιοποιηθεί ως διαδραστικός πίνακας σημειώσεων, φωτογραφιών, ημερολογίων και ζωγραφικής για την οικογένεια. Το περιεχόμενο μπορεί να ανέβει άμεσα μέσω της οθόνης αφής ή από απόσταση μέσω κινητού τηλεφώνου ή tablet. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιήσουν στην οθόνη αφής την εφαρμογή για online αγορές για να παραγγείλουν τρόφιμα απευθείας από την κουζίνα τους και να παραδοθούν στην πόρτα τους. Η Samsung συνεργάζεται με online portals τροφίμων, συμπεριλαμβάνοντας την premium ιταλική εταιρεία Eataly, καθώς και ευρωπαϊκές εταιρείες παράδοσης τροφίμων, όπως η Supermercato24 και η ελβετική coop@home.
Το ψυγείο Family Hub θα δώσει την ευκαιρία στους Ευρωπαίους καταναλωτές να μαγειρέψουν με τους ειδικούς του χώρου μέσω της εφαρμογής Club des Chefs. Απευθείας από την οθόνη του Family Hub, το Club des Chefs προσφέρει επαγγελματικές συμβουλές μαγειρικής μέσω κειμένου και video. Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει παγκοσμίως αναγνωρίσιμους ειδικούς στον τομέα της μαγειρικής στο πάνω μέρος της οθόνης, ενώ παράλληλα στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχει καθοδήγηση για μία συνταγή – αυτό αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα του τρόπου, με τον οποίο η Samsung επαναπροσδιορίζει την εμπειρία στην κουζίνα.
To περίπτερο της Samsung Electronics θα βρίσκεται στο επίπεδο 2 στο City Cube στο Βερολίνο από τις 2 έως τις 7 Σεπτεμβρίου στην IFA.