Στις 20 Οκτωβρίου, μία 18-τροχών ρυμουλκούμενη νταλίκα έφτασε στο Σπρινγκς του Κολοράντο κουβαλώντας 50,000 κουτάκια Budweiser μπίρας. Κανονικά, αυτό δεν θα ήταν ένα αξιοσημείωτο φαινόμενο, όμως η συγκεκριμένη νταλίκα οδηγούσε μόνη της, γράφοντας ιστορία σαν το πρώτο αυτόνομο όχημα που παρέδωσε εμπόρευμα.
Το ταξίδι ξεκίνησε 193 χιλιόμετρα μακριά, στο Λόβλαντ του Κολοράντο. Η νταλίκα -ένα τροποποιημένο Volvo εξοπλισμένο με δεκάδες κάμερες και αισθητήρες- είναι μία από τις πέντε που ανήκουν στην Otto, μια εταιρία βασισμένη στο Σαν Φρανσίσκο που μετατρέπει τα φορτηγά σε αυτόνομα και εξαγοράστηκε τον Αύγουστο από την Uber. Ένας οδηγός την οδήγησε μέχρι έναν σταθμό για ζύγισμα στο Φορτ Κόλινς και από εκεί οδήγησε 160 χιλιόμετρα μόνη της, χωρίς παρέμβαση από άνθρωπο. Ο οδηγός παρακολουθούσε την δίωρη διαδρομή από την κουκέτα του και μόλις έφτασε στη πόλη ανέλαβε ξανά τον έλεγχο.
«Υπήρχαν άτομα στο Κολοράντο Σπρινγκς αυτό το Σαββατοκύριακο που έπιναν Budweiser η οποία είχε παραδοθεί από αυτόνομη νταλίκα,» είπε ο James Sembrot, Ανώτερος Διευθυντής της Anheuser-Busch στο The Verge. «Οπότε αυτό είναι αρκετά ωραίο.» Μάλιστα, στα κουτάκια είχαν γράψει: “First delivery by self-driving truck.”
Η τροχαία του Κολοράντο είχε ενημερωθεί για αυτή την παράδοση και βοήθησε για να γίνει η διαδικασία ομαλά. Η τροχαία είχε σχεδιάσει από πριν την διαδρομή και ένα περιπολικό ακολουθούσε την νταλίκα, η οποία πήγαινε με 88 χλμ/ώρα. Ο αστυφύλακας δήλωσε ότι ήταν «πολύ ωραίο» να βλέπεις μια νταλίκα να μένει με ασφάλεια στη λωρίδα της για το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού.
Η Otto αντί να φτιάχνει δικά της φορτηγά, αναπτύσσει κιτ για να μετατρέπει τα υπάρχουσα σε αυτόνομα. Η νταλίκα που έκανε την παράδοση διέθετε δύο κάμερες για την ανίχνευση της λωρίδας, έναν αισθητήρα LIDAR για να δημιουργεί ένα 3D περιβάλλον, δύο εμπρόσθια ραντάρ για να ανιχνεύει εμπόδια και άλλα οχήματα στον δρόμο και GPS για να ξέρουν την τοποθεσία της.
Ο συνιδρυτής της Otto, Lior Ron, δήλωσε ότι στο μέλλον θα πραγματοποιήσουν παραδόσεις σε περισσότερους αυτοκινητόδρομους, σε διαφορετικές καιρικές συνθήκες και σε περιπτώσεις με περισσότερη κίνηση.