Αναλόγως ποιον ρωτάς, η εκδήλωση της Apple για το MacBook Pro είτε ήταν επιτυχία είτε σκέτη απογοήτευση. Από την μία, η ναυαρχίδα στα MacBook πήρε επιτέλους την μεγάλη αναβάθμιση που περιμέναμε. Από την άλλη, οι πιο απαιτητικοί σχολίασαν ότι το Touch Bar είναι ένα ωραίο χαρακτηριστικό, αλλά δεν αλλάζει τα πράγματα.
Στη πραγματικότητα, για μια “pro” συσκευή, το νέο MacBook δεν καλύπτει όλους τους επαγγελματίες – οι θύρες USB Type-C δεν είναι για όλους ακόμα, και η RAM αναβαθμίζεται μέχρι τα 16 GB, ενώ θα έπρεπε να φτάνει και τα 32 GB. Φυσικά είναι και η τιμή.
Τα προϊόντα της Apple ήταν πάντα ακριβά καθώς η εταιρία πουλάει premium συσκευές σε premium τιμές. Το νέο MacBook Pro δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση και για αυτό το φθηνότερο μοντέλο με 13-ιντσών οθόνη ξεκινάει από τα $1,999. Το 13-ιντσο μοντέλο της προηγούμενης γενιάς ξεκίναγε από τα $1,799. Παρομοίως, η τιμή του 15-ιντσου Pro από τα $2,499 ανέβηκε στα $2,799. Και αν θέλετε το πλήρως αναβαθμισμένο MacBook Pro θα πρέπει να δαπανήσετε $4,300.
Με τις πωλήσεις των Mac να μειώνονται, και τις τιμές να ανεβαίνουν, οι καταναλωτές άρχισαν αναρωτιούνται τι γίνεται. Όταν ρωτήθηκε σε συνέντευξή του στο CNET γιατί η Apple ανεβάζει τις τιμές, ο εκτελεστικός της Apple Phil Schiller, απάντησε ότι η εταιρία επικεντρώνεται στην ποιότητα, όχι την τιμή. Ο Schiller εξήγησε:
«Οι προσιτές τιμές είναι κάτι που απολύτως νοιαζόμαστε. Αλλά δεν σχεδιάζουμε για την τιμή, σχεδιάζουμε για την εμπειρία και την ποιότητα που οι χρήστες περιμένουν από ένα Mac. Μερικές φορές αυτό σημαίνει ότι θα ξεπεράσουμε τα όρια, αλλά όχι επίτηδες, απλά μόνο επειδή τόσο κοστίζει.»
Τα νέα MacBook Pro με Touch Bar θα κυκλοφορήσουν σε 2-3 εβδομάδες και θα είναι αρκετά ενδιαφέρον να δούμε πως θα αντιδράσουν οι καταναλωτές για τη νέα πρόταση της Apple.