Τελικά πραγματικά σε όλες τις υπηρεσίες, δημόσιους οργανισμούς κλπ πάντα θα υπάρχει κάποιος για να σου κάνει τη ζωή δύσκολη και μόνο. Τελευταίο περιστατικό μου έχει να κάνει με την κάρτα απεριορίστων διαδρομών που χρησιμοποιώ κάθε μήνα για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, εκτός από 1-2 μήνες το καλοκαίρι, που λόγω διακοπών κλπ οι μετακινήσεις μου στην πόλη είναι περιορισμένες.
Τους τελευταίους μήνες πριν το καλοκαίρι χρησιμοποιούσα κάρτα μόνο για λεωφορεία και τρόλλεϋ, όχι για μετρό κλπ. Κάρτα απεριορίστων δε χρησιμοποιώ μόνο εγώ στην οικογένεια, οπότε κάθε μήνα πάει και μας τις βγάζει ο παππούς. Αυτό τον μήνα ήθελα κάρτα και για μετρό και ΗΣΑΠ, αλλά όταν του το είπα μου είχε βγάλει ήδη την απλή. Πάει στο εκδοτήριο που την είχε βγάλει στα Κάτω Πατήσια, το λέει στον άνθρωπο εκεί, αυτός κατάλαβε λάθος, αλλά έγραψε άλλο ένα κουπόνι. Όταν κατάλαβε ότι ο παππούς μου ήθελε να του επιστρέψει το ένα κουπόνι και να πάρει το άλλο, πληρώνοντας τη διαφορά, μουτζούρωσε και έσκισε το καινούριο κουπόνι, αντί να σκίσει το παλιό και του είπε ότι μπορεί μόνο αν θέλει να βγάλει άλλο κουπόνι κλπ.
Παίρνω τηλέφωνο χθες το απόγευμα στο τηλεφωνικό κέντρο 185 του ΟΑΣΑ να ρωτήσω αν σε τέτοιες περιπτώσεις επιτρέπεται να επιστρέψω το ένα κουπόνι, να πληρώσω τη διαφορά και να μου δώσουν κουπόνι με μετρό και ΗΣΑΠ πάνω. Ο υπάλληλος δεν ήξερε, ρώτησα αν υπήρχε κάποιος ανώτερος να μιλήσω, τελικά μου έδωσε ένα άλλο τηλέφωνο να πάρω να ρωτήσω, πήρα, δεν απαντούσαν. Τελικά σε άλλο εκδοτήριο, στην Πλατεία Αμερικής, μου άλλαξαν σήμερα το κουπόνι, πλήρωσα τη χρηματική διαφορά και πήρα κουπονάκι για το σύνολο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
[photo via]