Προσοχή αν σας κλέψουν το κινητό..

Η Αφροδίτη μου προώθησε ένα email που της έστειλε φίλη της και έχει να κάνει με ένα πολύ σημαντικό πράγμα που πρέπει να προσέξουμε στην περίπτωση που μας κλέψουν το κινητό και αυτό είναι με συμβόλαιο και όχι καρτοκινητό..

Διαβάστε το προσεκτικά και προωθήστε το κι εσείς στους φίλους και τους γνωστούς σας:

«Σας ενημερώνω όταν είστε σε εστιατόρια καφετέριες κλπ να μην αφήνετε τα κινητά σας πάνω στο τραπέζι. Χθες στο Αιολίς δίπλα μας μου έκλεψε μέσα απ΄ τα χέρια μου το κινητό περαστικός που όρμησε πάνω στο τραπέζι που καθόμουν και πριν προλάβω να αντιδράσω έφυγε τρέχοντας. Ο ίδιος άνθρωπος είχε περάσει πολλές φορές από μπροστά μου (πάνω σε ένα ποδήλατο) όση ώρα καθόμουν εκεί. Προφανώς περνάει από τον πεζόδρομο και σταμπάρει τι έχουν πάνω τα τραπέζια. Το ίδιο ποδήλατο, το είχε παρκάρει δύο μέτρα πιο κει και τρέχοντας ανέβηκε σε αυτό και έφυγε με το κινητό μου.

Ο κύριος που μου έκλεψε το κινητό πρόλαβε μέσα στα λίγα λεπτά που μεσολάβησαν μέχρι να γίνει η φραγή να με χρεώσει 200 ευρώ. Χρησιμοποίησε την υπηρεσία 1252 της Vodafone για μεταφορά ποσού από συνδρομητή σε καρτοκινητό. Η υπηρεσία αυτή δυστυχώς για εμάς παίρνει εντολές από αυτοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα που δε ζητάει από το χρήστη στοιχεία, όπως ΑΦΜ ή αριθμό ταυτότητας για να δώσει εντολή. Έτσι πρόλαβε να κάνει μεταφορά εφ΄ άπαξ 100 ευρώ στο καρτοκινητό του και έδωσε και πάγια εντολή κάθε πρώτη του μηνός να χρεώνει το λογαριασμό μου 100 ευρώ για να γεμίζει το καρτοκινητό του. Έτσι όταν εγώ έφτασα να ενημερωθώ με γραπτό μήνυμα από τη Vodafone ότι “η μεταφορά των χρημάτων έγινε επιτυχώς” και εν αγνοία μου, είχαν ήδη περαστεί και τα 100 ευρώ του Σεπτεμβρίου. Σύνολο 200 ευρώ. Και αν δεν έδινα προσοχή ή ήταν μικρότερο το ποσό μπορεί να το πλήρωνα κάθε μήνα χωρίς να το ξέρω.

Πρόκειται για τεράστιο κενό στο σύστημα σχεδιασμού της συγκεκριμένης υπηρεσίας, γιατί με αυτό το σκεπτικό όποιος πάρει στα χέρια του το κινητό μας, έστω και αν δεν το κλέψει μπορεί να δώσει πάγια εντολή να χρεωνόμαστε κάθε μήνα μέχρι και 100 ευρώ, χωρίς κανείς να ζητάει στοιχεία επιβεβαίωσης.

Στην περίπτωσή μου, όλα αυτά έγιναν εν γνώσει της εταιρείας ότι το κινητό είχε κλαπεί και οι εντολές δεν ακυρώθηκαν (οι εν λόγω εντολές δοθήκαν 4 λεπτά μόλις πριν ενεργοποιηθεί η φραγή), όπως επίσης δεν έλαβα και καμία ενημέρωση για αυτές τις κινήσεις, ενώ ρώτησα το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για το τι άλλο θα μπορούσε να είχε κάνει ως κίνηση πέρα από τηλεφωνήματα. Τουλάχιστον θα είχα προλάβει να ακυρώσω την πάγια εντολή και να μη χρεωθώ τα 100 ευρώ του Σεπτεμβρίου.

Το ζήτημα θα το καταγγείλω στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών διότι είμαστε ακάλυπτοι. Σε αντίστοιχες περιπτώσεις, έχετε κι εσείς υπ΄ όψιν σας το 1252 για τη Vodafone και τις αντίστοιχες υπηρεσίες για τα άλλα δίκτυα γιατί όλες έτσι δουλεύουν».

[photo via]

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.