Ακόμα μια διπλή διάκριση για τον Όμιλο Quest, καθώς οι εταιρείες ACS και iStorm διακρίθηκαν στα βραβεία Cyta Mobile Excellence Awards 2016 που διοργάνωσαν η Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στην ACS απονεμήθηκε Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Mobile Transport & Navigation”, ενώ η iStorm βραβεύτηκε με Αργυρό Βραβείο στην κατηγορία “Mobile Customer Engagement”.
H Mobile Web εφαρμογή ανακατεύθυνσης αποστολών “ACS ReDirect” που βραβεύτηκε επιτρέπει στους πελάτες της ACS, σε περίπτωση απουσίας από το χώρο τους, να καθορίσουν τη χρονική στιγμή και το σημείο που τους εξυπηρετεί για την παραλαβή της αποστολής τους. Πιο συγκεκριμένα, οι παραλήπτες λαμβάνουν SMS με link στην εφαρμογή και επιλέγουν μία από τις επόμενες 3 εργάσιμες ημέρες ως νέα ημέρα παράδοσης ή ένα νέο μέρος παραλαβής, μεταξύ του κοντινότερου καταστήματος ACS και ενός ACS Smart Point σε συνεργαζόμενα πρατήρια Shell, με διευρυμένο ωράριο εξυπηρέτησης. Σε συνδυασμό και με τις υπόλοιπες πελατοκεντρικές υπηρεσίες της ACS, η εφαρμογή προσφέρει εξαιρετική ευκολία και ευελιξία στους παραλήπτες των αποστολών.
Η εφαρμογή της iStorm που διακρίθηκε αξιοποιεί την καινοτόμο τεχνολογία iBeacon, έτσι ώστε ο επισκέπτης του καταστήματος να λαμβάνει, βάσει του καταναλωτικού του προφίλ, προσωποποιημένες ειδοποιήσεις με προσφορές και νέα στο κινητό του. Επιπλέον, η εφαρμογή προσφέρει ενημέρωση για τα νέα προϊόντα, τις δραστηριότητες και τις εκπαιδεύσεις της iStorm, ενώ ανταμείβει με πόντους τις αγορές και τη διαδραστικότητα του χρήστη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η iStorm είναι η πρώτη αλυσίδα λιανικής στην Ελλάδα που χρησιμοποίησε την τεχνολογία iBeacon, κάνοντας την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή πραγματικά μοναδική.
Οι βραβεύσεις των εφαρμογών της ACS και της iStorm αντανακλούν όχι μόνο την αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση του καταναλωτή μέσω της Τεχνολογίας, αλλά και τη συσσωρευμένη τεχνογνωσία των εταιρειών του Ομίλου Quest.