Έρχεται αγγελιόσημο 20% και στο διαδίκτυο!

Σοβαρότατες εξελίξεις στο χώρο του διαδικτύου και του κλάδου της Επικοινωνίας προµηνύει διάταξη που παραδόθηκε από τα ασφαλιστικά Ταµεία ΕΤΑΠ – ΜΜΕ και ΕΔΟΕΑΠ στους αρµόδιους Υπουργούς Εργασίας και Οικονοµικών και η οποία µεταξύ άλλων προβλέπει επέκταση του αγγελιοσήµου στις διαδικτυακές ιστοσελίδες σε ποσοστό 20%.

Σύµφωνα µε πληροφορίες, η κατανοµή του θα γίνει µε έκδοση Προεδρικού Διατάγµατος.

Πιο συγκεκριµένα, η σχετική πρόβλεψη υπάρχει σε διάταξη που κατατέθηκε από τα Ταµεία για ένταξη στο ΕΤΑΠ – ΜΜΕ και τον ΕΔΟΕΑΠ των δηµοσιογράφων και των διοικητικών υπαλλήλων που εργάζονται ως µισθωτοί σε ιντερνετικές ειδησεογραφικές σελίδες, τις οποίες κατέχουν εφηµερίδες, τηλεοπτικοί ή ραδιοφωνικοί σταθµοί, καθώς και ανεξάρτητα ειδησεογραφικά sites.

Η σχετική τροπολογία έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, αφού εάν τελικά «περάσει», αναµένεται να επιβαρύνει αισθητά τη διαφήµιση στο διαδίκτυο, κάτι που µόνο καλό δεν θα είναι τόσο για το µέσο, όσο και για τους διαφηµιζόµενους.

Υπενθυµίζεται ότι το ζήτηµα του αγγελιοσήµου στο διαδίκτυο είχε συµπεριληφθεί και πάλι στο ασφαλιστικό νοµοσχέδιο του Ιουνίου του 2010, το οποίο προέβλεπε την ασφάλιση στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ (πρώην ΤΣΠΕΑΘ) των συντακτών ηλεκτρονικών εφηµερίδων, sites, portals στο διαδίκτυο και την επιβολή αγγελιοσήµου και στο Internet.

Τότε υπολογίζονταν σε 21,5% όπως για τη διαφήµιση στην τηλεόραση.

Οι έντονες αντιδράσεις ανάγκασαν τον τότε Υπουργό Εργασίας, Ανδρέα Λοβέρδο, να το αποσύρει και µάλιστα να τονίζει τότε, ότι δεν πρόκειται να εφαρµοστεί η σχεδιαζόµενη επιβολή αγγελιοσήµου και στο διαδίκτυο.

Με σχετικές ανακοινώσεις τους εκείνη την περίοδο είχαν εκφράσει την έντονη αντίθεσή τους το IAB Hellas, η ΕΔΕΕ, ακόµα και το IAB Europe.

Το όλο θέµα βρίσκεται αυτή τη στιγµή σε πλήρη εξέλιξη, µε όλα τα ενδεχόµενα να παραµένουν ανοικτά.

Πηγή: Marketing Week

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.