Η Apple αποκάλυψε τη νέα καμπάνια διαφημίσεων “We Hear You” για να προωθήσει το iPad Pro στις Ηνωμένες Πολιτείες και για πρώτη φορά οι διαφημίσεις βασίζονται σε tweets απλών χρηστών. Η εταιρία βρήκε μερικά tweets στο Twitter που είτε ταπεινώνουν τα PC είτε σχολιάζουν το iPad Pro και πλήρωσε ηθοποιούς για να παριστάνουν τους χρήστες.
Οι διαφημίσεις επικεντρώνονται σε βασικά χαρακτηριστικά του iPad Pro: στην έλλειψη ιών για PC, στο Microsoft Word, στην υποστήριξη LTE, στο Apple Pencil, στο Smart Keyboard και στις ικανότητες πολυδιεργασίας του. Τα tweets είναι πραγματικά και η Apple ήρθε σε επαφή με τους χρήστες πριν γυρίσει τις διαφημίσεις.
Τα 15-δευτερολέπτων κλιπ της Apple θυμίζουν τις διαφημίσεις της καμπάνιας “Get a Mac” του 2000, με πρωταγωνιστές τον ηθοποιό Justin Long και τον κωμικό John Hodgman να παριστάνουν τα Mac και τα PC. Στη προκειμένη περίπτωση όμως δεν είναι Mac vs PC, αλλά tablet vs PC, και αν δούμε τα likes/dislikes των βίντεο στο YouTube είναι ξεκάθαρο ότι ο κόσμος δεν συμφωνεί με την απόφαση της Apple να αναφέρει ότι ένα tablet είναι καλύτερο από ένα PC.
Δείτε τις διαφημίσεις στη συνέχεια: