Η Apple έχει το καλύτερο τμήμα διαφημίσεων για εταιρία τεχνολογίας, και κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει σε αυτό. Είναι η μόνη εταιρία που σου πουλάει “φύκια για μεταξωτές κορδέλες” ή μπορεί να σου αλλάξει τα “πιστεύω” (μέχρι και πέρσι όλοι θεωρούσαν αναγκαία τη θύρα ακουστικών 3.5mm στα κινητά)… Όμως πρόσφατα η πολιτική για τις διαφημίσεις της πήρε μια ενδιαφέρουσα τροπή.
Σε μια πρωτοφανή προσπάθεια για να περικοπούν οι δαπάνες, ο τεχνολογικός κολοσσός αποφάσισε να αλλάξει την παγκόσμια στρατηγική του για τις διαφημίσεις. Η Apple μαζί με την διαφημιστική εταιρία TBWA\Media Arts Lab που συνεργάζεται για να παράγει τα κλιπ αναδιοργάνωσαν και εισήγαγαν ένα νέο λειτουργικό μοντέλο το οποίο έχει σχεδιαστεί με βάση τον σημερινό τρόπο που ο κόσμος καταναλώνει πολυμέσα.
Με βάση το καινούργιο μοντέλο της Apple, οι νέες διαφημίσεις θα γυρίζονται στη χώρα που στοχεύουν και θα προβάλλονται στο Διαδίκτυο. Έτσι η διαφημιστική εταιρία θα μπορεί να έχει καλύτερα στατιστικά για τις προβολές των διαφημίσεων και θα μπορεί να θέτει νέους στόχους. Μέχρι σήμερα η Apple δημιουργούσε τις καμπάνιες στην Αμερική, μετά τις μετέφραζε για τη χώρα που στόχευε και τις πρόβαλε στη τηλεόραση.
Ένα τέλειο παράδειγμα αυτών των τοπικών διαφημίσεων είναι η διαφήμιση “Meu Bloco na Rua” που σχεδιάστηκε για τη Βραζιλία και λανσαρίστηκε αυτή την εβδομάδα για να διαφημίσει το iPhone 7 Plus στη χώρα.
Άραγε θα αργήσουμε να δούμε και μια ελληνική διαφήμιση για τα τελευταία iPhone;