Το Apple Watch είναι το No. 1 wearable της αγοράς με εκατομμύρια πωλήσεις

Η Apple μπορεί να μην πουλάει τόσα πολλά iPhone όσο παλιά, αλλά φαίνεται ότι τα Apple Watch τα πάνε αρκετά καλά. Σύμφωνα με τη Strategy Analytics, η Apple πούλησε 3.5 εκατομμύρια wearable συσκευές μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017, σημειώνοντας αύξηση 59% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι (τότε πούλησε 2.2 εκατομμύρια).

Η εταιρία του Cupertino πλέον κατέχει το 16% του μεριδίου της αγοράς των wearable συσκευών και έκλεψε το στέμμα από τη Fitbit που μέχρι πρότινος κυριαρχούσε στη συγκεκριμένη αγορά. Η Fitbit το προηγούμενο τρίμηνο δεν τα πήγε τόσο καλά, πουλώντας 2.9 εκατομμύρια συσκευές, και σημειώνοντας μείωση 36% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2016 (τότε είχε πουλήσει 4.5 εκατομμύρια). Ακόμα και η Xiaomi πούλησε περισσότερες συσκευές, φτάνοντας στη δεύτερη θέση μετά την Apple, και ρίχνοντας τη Fitbit στη τρίτη.

Η Apple έχει αναφέρει ότι οι πωλήσεις του Apple Watch και του Apple TV έχουν αυξηθεί κατά 31% χρόνο με τον χρόνο, και ο Tim Cook σχολίασε ότι οι πωλήσεις του ρολογιού έχουν σχεδόν διπλασιαστεί σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Strategy Analytics, Neil Mawston, είπε ότι το Apple Watch Series 2 πουλάει καλά επειδή έχει βελτιωμένο σχεδιασμό και έχει διαφημιστεί αρκετά.

Η Fitbit πάντως κινδυνεύει φέτος γιατί οι πωλήσεις της έχουν πέσει, μαζί με το ενδιαφέρον του κόσμου για τα βραχιόλια της. Επίσης έκοψε 110 θέσεις εργασίας τον Ιανουάριο, που μπορεί να μην ακούγεται μεγάλος αριθμός αλλά αντιστοιχεί στο 6% του ανθρώπινου δυναμικού της. Σε μια προσπάθεια να κεντρίσει ξανά το ενδιαφέρον των καταναλωτών, η Fitbit θα λανσάρει ένα smartwatch και ένα ζευγάρι ασύρματα ακουστικά αυτό το φθινόπωρο.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.