Η Canon λανσάρει την καμπάνια ‘Live for the story’, η οποία αφορά σε μια εντελώς νέα πρόταση για το brand της, το οποίο καλύπτει τις δραστηριότητές της στο χώρο της απεικόνισης για καταναλωτές και επαγγελματίες σε όλη την Ευρώπη, με στόχο να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι νεότεροι σε ηλικία καταναλωτές αντιλαμβάνονται την εταιρεία.
Η πλήρως ενιαία through-the-line καμπάνια που ξεκινά σήμερα σε 19 Ευρωπαϊκές αγορές, τοποθετεί στο επίκεντρο το νέο μήνυμα του brand της Canon σε όλες τις επικοινωνιακές της ενέργειες. Η καμπάνια ‘Live for the story’ ενθαρρύνει τους καταναλωτές να βρουν ξεχωριστές αναμνήσεις από όλες τις στιγμές της ζωής τους, ανεξαρτήτως του που βρίσκονται και τι κάνουν.
Ο Lee Bonniface, Canon Senior Director – CIG Marketing, εξηγεί, “Η καμπάνια ‘Live for the story’ αποτελεί μία προσέγγιση επαναπροσδιορισμού του κλάδου, η οποία έχει αναπτυχθεί με στόχο να αλλάξει εντελώς τον τρόπο που οι άνθρωποι βλέπουν την Canon. Αυτή η μετατόπιση εδραιώνει την Canon ως ένα αφηγηματικό brand, εξασφαλίζοντας ότι κάθε αποτέλεσμα από όλο το οικοσύστημα και το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της βοηθά τους καταναλωτές να πουν τη δική τους ιστορία”.
Η ενοποιημένη αυτή καμπάνια έχει σχεδιαστεί για διάφορα μέσα και τα κοινωνικά δίκτυα. Το βασικό μήνυμα ‘Live for the story’, θα εμφανίζεται σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας συμπεριλαμβανομένου του website και όλων των ενεργειών ηλεκτρονικού εμπορίου. Η καμπάνια, η οποία καθοδηγείται από τα πρακτορεία VCCP και PHD, τα οποία εδρεύουν στο Λονδίνο, περιλαμβάνει σενάρια βασισμένα στην πραγματική ζωή, τα οποία έχουν δημιουργηθεί με στόχο να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των θεατών, ώστε να μάθουν περισσότερα για την ιστορία που βρίσκεται πίσω από την εικόνα.
Οι πρώτες τέσσερις εβδομάδες μετά την έναρξη της καμπάνιας, θα επικεντρωθούν εξολοκλήρου στο κύριο μήνυμα ‘Live for the story’ σε διάφορα μέσα, έτσι ώστε να επιτευχθεί μεγάλη κάλυψη και επικοινωνία με κοινό σε μικρότερες ηλικιακές ομάδες.
“Το να παραμένεις επίκαιρος σε έναν κλάδο που συχνά αλλάζει και εξελίσσεται, είναι κάτι συναρπαστικό, και είναι κάτι, το οποίο αποδεχόμαστε πλήρως, καθώς στόχος μας είναι να απευθυνθούμε προς το νεανικό κοινό”, δήλωσε ο κος Bonniface. “Εδώ, στην Canon, προσφέρουμε πολύ περισσότερα από φωτογραφίες. Τυπώνουμε αναμνήσεις, διαφυλάσσουμε αναμνήσεις, και βοηθάμε στη δημιουργία αναμνήσεων με εφαρμογές όπως το Lifecake.“
“Οι εμπειρίες είναι εκείνες που μετρούν, και πάνω σε αυτές εστιάζουμε. Η καμπάνια ‘Live for the story’ έχει αναπτυχθεί με στόχο να δώσει έμπνευση στους ανθρώπους να πράξουν ακριβώς αυτό. Μέσα από κάθε στοιχείο της επανατοποθέτησης της Canon, ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να προετοιμαστούν για να καταγράψουν τις ιστορίες, που δημιουργούν καθημερινά”.
Μια ολοκληρωμένη στρατηγική προσέγγισης κοινού σε μικρότερες ηλικίες έχει σχεδιαστεί στις αγορές που θα προβάλλεται η καμπάνια. Μια συνεχής ενέργεια επαναστόχευσης θα υλοποιηθεί χρησιμοποιώντας διαφημιστικά μηνύματα σε online μέσα και στα κοινωνικά δίκτυα. Με τον τρόπο αυτό θα εξασφαλιστεί η στόχευση προς το κοινό που ενδιαφέρει στον κατάλληλο χρόνο, με τη μέγιστη αποδοτικότητα.
“Η φιλοσοφία της καμπάνιας ‘Live for the story’ συμβάλλει επίσης στην επιλογή συνεργατών της Canon , και ως εκ τούτου, έχει ανατεθεί σε νέους και ανερχόμενους φωτογράφους το έργο της δημιουργίας του οπτικού υλικού για την εκστρατεία”, συνεχίζει ο κος Bonniface. “Από εδώ και στο εξής, το χαρτοφυλάκιο της Canon θα είναι πιο ελκυστικό στο κοινό νεαρότερης ηλικίας, ικανοποιώντας ταυτόχρονα τον πυρήνα των έμπιστων πελατών της”.