Παραγγέλνω σχεδόν κάθε εβδομάδα πίτσα από Dominos Pizza. Πάντα κάνω την παραγγελία μέσω internet από το dominos.gr. Τον τελευταίο μήνα όμως κάποιες φορές είτε το site δεν άνοιγε είτε “κόλλαγε” κατά την ηλεκτρονική παραγγελία. Έτσι, έπαιρνα τηλέφωνο στο 18318 για να τσεκάρω αν έλαβαν την παραγγελία ή για να δώσω την παραγγελία τηλεφωνικά, όταν δεν άνοιγε το site.
Στις ηλεκτρονικές παραγγελίες μέσα από το dominos.gr κάνουν έκπτωση 30% (καθημερινές – Σάββατο μέχρι τις 21:00). Όταν, λοιπόν, το site είχε πρόβλημα και έκανα την παραγγελία τηλεφωνικά πάντα μου περνούσαν την έκπτωση στην παραγγελία. Το μεσημέρι για ακόμη μία φορά το dominos.gr δεν άνοιγε. Έτσι πήρα τηλέφωνο στο 18318 για να παραγγείλω…
Ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος…
– Υπάλληλος Dominos: Καλησπέρα, το τηλέφωνό σας;
– Εγώ: Καλησπέρα, χρόνια πολλά. 210 86xxxxx. Προσπαθώ να κάνω παραγγελία μέσω internet, αλλά το site σας δεν ανοίγει…
– Υπάλληλος: Το site λειτουργεί κανονικά. Πείτε μου (εννοεί να δώσω παραγγελία)…
– Εγώ: Θα μου περάσετε την έκπτωση που έχω στο internet; Σε εμένα δεν ανοίγει…
– Υπάλληλος: Θα σας καλέσει υπεύθυνη σε λίγο…
– Εγώ: ΟΚ, καλό απόγευμα…
Δεν πέρασαν πέντε λεπτά και με κάλεσε η υπεύθυνη.
– Υπεύθυνη: Καλησπέρα σας, ονομάζομαι τάδε, σας καλώ από τη Dominos Pizza…
– Εγώ: Καλησπέρα, είμαι πολύ δυσαρεστημένος, σε σημείο να πιστεύω ότι μάλλον δεν θέλετε τους πελάτες σας.
Της εξήγησα ότι έχω παραγγείλει πάρα πολλές φορές ηλεκτρονικά και το βρίσκω γελοίο να μου λένε ότι δε μπορούν να περάσουν την έκπτωση, επειδή το site λειτουργεί κανονικά, τη στιγμή που ένα λεπτό πριν δεν άνοιγε! Της υπενθύμισα ότι στο παρελθόν, όσες φορές το site δεν άνοιγε, οι κοπέλες στο τηλεφωνικό κέντρο μου περνούσαν κανονικά την έκπτωση.
Μου ζήτησε συγνώμη, λέγοντας ότι οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο δε μπορούν να δουν αν και πόσες φορές έχω παραγγείλει (προκειμένου να πειστούν ότι πράγματι συνηθίζω να κάνω παραγγελίες ηλεκτρονικά). Είπε επίσης ότι ο υπάλληλος εκείνη την ώρα έβλεπε ότι “έρχονταν” κανονικά οι παραγγελίες μέσω του site, γι΄αυτό και επέμενε ότι λειτουργεί κανονικά. Ναι, αλλά κι εγώ εκείνη την ώρα έβλεπα “Page Load Error”, γι΄αυτό και της είπα να μου δώσει ένα email να της στείλω screenshot!
Μου έδωσε το email ενός τεχνικού υπευθύνου, στον οποίο έστειλα email πριν λίγο.
Η υπεύθυνη μου ΄πε επίσης ότι αυτή την περίοδο κάνουν κάποιες εργασίες αναβάθμισης στο site τους, με αποτέλεσμα αυτό κάποιες ώρες να “πέφτει”. Ένας ακόμα λόγος, λοιπόν, που θα έπρεπε να μη φτάσουμε σε αυτό το σημείο!
Μου ζήτησε συγνώμη ξανά, ζητώντας μου να παραγγείλω και θα μου περάσει εκείνη την έκπτωση, κάτι που φυσικά δεν έκανα.
Bye – bye Dominos Pizza…
Update [31/12/2008 – 16:30]: Πριν από λίγο με κάλεσε και ο Περιφερειακός Διευθυντής της Dominos Pizza με τον οποίο είχαμε μία ενδιαφέρουσα συνομιλία. Μου ζήτησε συγνώμη, λέγοντας ότι ο agent που με εξυπηρέτησε δεν γνώριζε πολύ καλά τα του διαδικτύου. ΟΚ, ίσως ήμουν λίγο υπερβολικός, αλλά στράβωσα πολύ χθες.
[photo by Adam “Slice” Kuban]