Όλο και περισσότερες εταιρίες βλέπουμε στο πέρασμα του χρόνου να αποκτούν δική τους σελίδα στο Facebook, προκειμένου να έχουν έναν ακόμα τρόπο επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές. Χαιρετίζουμε και παρατηρούμε με μεγάλο ενδιαφέρον όλες αυτές τις κινήσεις, αρκεί αυτές οι κινήσεις να έχουν πράγματι σαν στόχο την αλληλεπίδραση και όχι μόνο το απλό πέρασμα μηνυμάτων στους καταναλωτές.
Και το e-shop.gr εδώ και μερικές ημέρες εγκαινίασε την δική του Fan Page στο Facebook, προσελκύοντας μέσα σε λιγότερο από μία εβδομάδα περισσότερους από 7.000 fans. Η σελίδα ανανεώνεται καθημερινά με την ανακοίνωση προσφορών για διάφορα προϊόντα, ενώ ζητείται και η άποψη των καταναλωτών, να πουν για παράδειγμα τι θα ήθελαν να προστεθεί στο e-shop.gr.
Έγινα fan του e-shop.gr από την πρώτη-δεύτερη ημέρα λειτουργίας της σελίδας και ως καναταλωτής με συχνές αγορές από το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα παρακολουθώ τα σχόλια και την όλη ανταπόκριση του κοινού (αρκετά σχόλια και γενικότερη συμμετοχή).
Εξίσου καλά βλέπω ότι αξιοποιούν το facebook, αλλά και τα άλλα κοινωνικά δίκτυα (πχ Twitter) και άλλα μεγάλα καταστήματα, όπως:
- Σελίδα του «Πλαίσιο» στο Facebook
- Multirama: Facebook Page | Twitter