Σε “Ε-shop of the decade” αναδείχθηκε το public.gr από τα e–volution Awards, τον κορυφαίο θεσμό που εδώ και 10 χρόνια αναδεικνύει τις βέλτιστες πρακτικές στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Επιχειρείν.
Η σημαντική αναγνώριση επιβεβαιώνει την στρατηγική του Public, σε μια εποχή όπου το e-commerce παρουσιάζει έντονη ανάπτυξη. Έχοντας εστιάσει από την αρχή τις προσπάθειές του στη δημιουργία μιας ενιαίας, συνεπούς εμπειρίας εξυπηρέτησης, το Public επένδυσε από νωρίς στο ηλεκτρονικό εμπόριο και αξιοποιώντας τις πιο σύγχρονες δομές και τεχνολογικά εργαλεία.
Υιοθετώντας μια σειρά από εργαλεία όπως η δυνατότητα φωνητικής αναζήτησης προϊόντος (voice search) και το πλούσιο περιεχόμενο στις προϊοντικές σελίδες του (tips, οδηγοί αγοράς, δυνατότητα ξεφυλλίσματος βιβλίων, δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης της εκτιμώμενης ημερομηνίας παράδοσης προϊόντος βάσει ταχυδρομικού κώδικα κτλ), το Public.gr βοηθάει τον επισκέπτη να επιλέξει το προϊόν που επιθυμεί εύκολα και γρήγορα προσφέροντας του μια ευχάριστη εμπειρία και χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί του. Για αυτό δεν είναι τυχαίο που το 96% των πελατών του (βάσει των αξιολογήσεων της Reevoo) θα το επέλεγε ξανά για τις αγορές του.
Επιπλέον, με στόχο να προσφέρει στον επισκέπτη ακόμη περισσότερες επιλογές και να συμβάλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, προσφέροντάς τους ένα δυνατό, συμπληρωματικό κανάλι πώλησης, το Public ήταν ο retailer που δημιούργησε πριν 3 χρόνια το πρώτο marketplace, το οποίο πλέον περιλαμβάνει πάνω από 2.500 sellers.
Σήμερα το Public.gr προσφέρει περισσότερα από 2,2 εκατομμύρια προϊόντα και δέχεται πάνω από 65 εκ.επισκέψεις ετησίως επαληθεύοντας τον τίτλο του #1 online e-shop της χώρας!
«Ευχαριστούμε θερμά για αυτή τη διάκριση, η οποία επιβραβεύει τη διαχρονική προσπάθεια της PMM να διαβλέπει τις ανάγκες των καταναλωτών, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη τους. Με πάνω από 65 εκατ. επισκέψεις, παραμένουμε ένας από τους κορυφαίους e-commerce retailers της χώρας. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ήρθαμε αντιμέτωποι με πρωτόγνωρες εξελίξεις και σημαντικές αλλαγές, αλλά βγαίνουμε νικητές. Γι’ αυτό και το βραβείο αυτό σημαίνει πολλά για τους ανθρώπους μας γιατί αναγνωρίζει την προσπάθεια μας να βελτιωνόμαστε συνεχώς» είπε ο Antoine Maccioni, Chief Online & Revenue Officer.