Η Ericsson (NASDAQ:ERIC) ανακοίνωσε σήμερα τη λύση Ericsson Expert Analytics, Έκδοση 16.1, με την οποία επεκτείνει την βραβευμένη κορυφαία λύση της για τη διαχείριση της εμπειρίας των πελατών (Customer Experience Management, CEM) στα δίκτυα συνδυασμένων προσφορών (multi-play). Η νέα έκδοση προσφέρει στους παρόχους μια ολιστική και σφαιρική εικόνα της εμπειρίας των πελατών σε σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα και δίκτυα multi-play. Η λύση υλοποιείται μέσω λογισμικού και θα είναι διαθέσιμη το 4ο τρίμηνο του 2016.
Οι παραδοσιακοί πάροχοι σταθερής και κινητής τηλεφωνίας συγκλίνουν με σκοπό να καλύψουν τη ζήτηση εκ μέρους των πελατών για συνδυασμένες υπηρεσίες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και επικοινωνίας μέσω βίντεο. Η λύση Ericsson Expert Analytics Έκδοση 16.1 αξιοποιεί τη διεθνή εμπειρία της Ericsson, προσφέροντας υλοποιήσιμες ιδέες που καλύπτουν υπηρεσίες κινητής επικοινωνίας για καταναλωτές και επιχειρήσεις και λύσεις στον τηλεοπτικό τομέα, ενώ πλέον παρέχει λύσεις και για σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα και δίκτυα multi-play. Έτσι, οι πάροχοι κερδίζουν βαθιά και σφαιρική κατανόηση μέσω μίας μόνο πλατφόρμα, ανεξάρτητα από την υπηρεσία και το δίκτυο που χρησιμοποιείται τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Η λύση Expert Analytics της Ericsson είναι μια αναλυτική από άκρου εις άκρο λύση πραγματικού χρόνου για δεδομένα μεγάλου όγκου (big data), με μοναδικές εφαρμογές που καλύπτουν τις ανάγκες πολλών οργανισμών, από τη μηχανολογία, τις υπηρεσίες υποστήριξης και την εξυπηρέτηση πελατών έως το μάρκετινγκ και τη διαχείριση προϊόντων Η λύση Expert Analytics βοηθά τους οργανισμούς να προβλέπουν την ικανοποίηση των πελατών, να ανιχνεύουν τυχόν προβλήματα στην εμπειρία τους, να κατανοούν τις γενεσιουργές αιτίες και να προβαίνουν αυτομάτως στην καλύτερη ενέργεια για τη βελτίωση της εμπειρίας και τη λειτουργική αποδοτικότητα. Η μοναδική προσέγγιση «ένδειξης επιπέδου υπηρεσίας» (service level index) προσφέρει υλοποιήσιμες σκέψεις σχετικά με την επίδραση των προβλημάτων δικτύου στην αντίληψη του πελάτη ως προς την εμπειρία του από την υπηρεσία. Έρευνες του Ericsson Consumer Lab δείχνουν ότι η απόδοση του δικτύου παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην αφοσίωση των πελατών, ειδικά σήμερα που οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν όλο και περισσότερο βίντεο και άλλες μορφές εμπλουτισμένων μέσων.
Ο Thomas Kinnman, επικεφαλής της σειράς προϊόντων CEM & Analytics της Ericsson, δηλώνει: «Η λύση Ericsson Expert Analytics έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στην αγορά κινητών επικοινωνιών και πολλοί κορυφαίοι πάροχοι βασίζονται σε αυτήν παγκοσμίως. Η έκδοση 16.1 της λύσης Ericsson Expert Analytics προσφέρει επιπλέον διαχείριση ποιότητας υπηρεσιών, καθώς και περιπτώσεις σχετικής χρήσης, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και της λειτουργικής αποδοτικότητας για συνδρομητές σταθερών τηλεπικοινωνιών και τηλεπικοινωνιών multi-play. Η νέα αυτή λειτουργικότητα αναπτύχθηκε χάρη στις αποδεδειγμένες ικανότητες της Ericsson στα σταθερά δίκτυα που λειτουργούν σε μεγάλο αριθμό παρόχων σταθερών τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη, τη Βόρειο Αμερική και την Ασία.»
Οι πάροχοι πρέπει να είναι ιδιαίτερα ευέλικτοι, καθώς πρέπει να υποστηρίζουν υπηρεσίες σε διάφορα δίκτυα, να προσφέρουν μεγάλο εύρος πακέτων και να ωθούν την καινοτομία στα όριά της. Η Ericsson βοηθά τους πελάτες της να ικανοποιούν τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις, προσφέροντάς τους μια ολοκληρωμένη, ενοποιημένη οικογένεια προϊόντων OSS και BSS η οποία συνδυάζει επιχειρηματικές, υπολογιστικές και δικτυακές δυνατότητες. Οι λύσεις αυτές υποστηρίζονται από μια ομάδα 66.000 και πλέον επαγγελματιών που προσφέρουν υπηρεσίες όπως συμβουλευτική και ολοκλήρωση συστημάτων, υπηρεσίες διαχείρισης, υπηρεσίες σχετικές με τα προϊόντα, καθώς και υπηρεσίες τηλεοπτικής μετάδοσης. Η κορυφαία θέση της Ericsson στην αγορά υπογραμμίζεται από την επαναστατική δουλειά της εταιρείας σε συνεργασία με τους πελάτες της για τη βελτίωση της εμπειρίας των συνδρομητών, την κατάκτηση νέων εσόδων και την αύξηση της επιχειρηματικής αποδοτικότητας. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η Ericsson παραμένει στην κατάλληλη θέση για συνεχείς επιτυχίες, ωθούμενη από την διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση για υπηρεσίες δεδομένων.