Το Facebook θα εμφανίζει διαφημίσεις στα βίντεο και στις ζωντανές μεταδόσεις

Σε μια προσπάθεια να αποφέρει περισσότερη κέρδη στην εταιρία και στους δημιουργούς, το Facebook από εδώ και πέρα θα εμφανίζει διαφημίσεις σε όλα τα βίντεο που φιλοξενεί στους servers του. Συγκεκριμένα θα ισχύουν τρεις αλλαγές από σήμερα:

  • Επιλεγμένοι εκδότες μπορούν να βγάλουν λεφτά από διαφημίσεις που εμφανίζονται στα δικά τους websites και apps μέσω του Audience Network
  • Τα Ad Breaks έγιναν διαθέσιμα στο Facebook Live για επιλεγμένα προφίλ και σελίδες στις Η.Π.Α.
  • Τα Ad Breaks έγιναν διαθέσιμα στα on-demand βίντεο σε επιλεγμένους συνεργάτες της εταιρίας

Τα Ad Breaks είναι σαν τις διαφημίσεις της τηλεόρασης, δηλαδή εμφανίζονται στη μέση του βίντεο ή της ζωντανής μετάδοσης και εμφανίζουν μια διαφήμιση 20 δευτερολέπτων το πολύ.

Όσοι θέλουν να δοκιμάσουν τα Ad Breaks μέσω του Live Video πρέπει να έχουν τουλάχιστον 2,000 ακόλουθους και η ζωντανή μετάδοση πρέπει να έχει 300 θεατές. Αν πληρούν αυτές τις δύο προδιαγραφές, όσοι μεταδίδουν βίντεο μπορούν να πατήσουν το σύμβολο $ για να παίξει η διαφήμιση. Η πρώτη διαφήμιση μπορεί να παιχτεί 4 λεπτά μετά την αρχή της μετάδοσης και οι επόμενες μπορούν να παιχτούν μετά από 5 λεπτά η καθεμία.

Facebook Live Ad Break
Έτσι θα εμφανίζεται η επιλογή σε όσους κάνουν ζωντανές μεταδόσεις

Όσο για τα Ad Breaks στα on-demand βίντεο, θα μπορούν να τοποθετηθούν και στα νέα αλλά και στα υπάρχοντα βίντεο στο Facebook. Για αρχή θα γίνουν διαθέσιμα μόνο σε επιλεγμένους συνεργάτες της αμερικάνικης εταιρίας και μέσα στους επόμενους μήνες η εταιρία θα αναλύει τα στατιστικά για να βελτιώσει το χαρακτηριστικό.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.