Το Facebook τώρα θα προβάλει διαφημίσεις σε όσους σερφάρουν στο Διαδίκτυο ακόμα και άμα δεν είναι μέλη του κοινωνικού δικτύου, ανακοίνωσε η εταιρία. Στόχος της αμερικάνικης εταιρίας είναι να επεκτείνει το δίκτυο διαφημίσεων της έτσι ώστε να προβάλει πιο σχετικές διαφημίσεις σε όλους, να ικανοποιήσει τους διαφημιστές και φυσικά να έχει περισσότερα κέρδη.
Η The Wall Street Journal αναφέρει ότι η Facebook θα χρησιμοποιεί cookies, τα κουμπιά “μου αρέσει,” και άλλα plug-ins που συναντάμε σε πάρα πολλά sites για να παρακολουθεί τα μέλη της αλλά και όσους δεν έχουν εγγραφεί ποτέ στο δίκτυο. Η εταιρία αναφέρει ότι έτσι θα στοχεύει καλύτερα τον κόσμο και θα δείχνει σχετικές διαφημίσεις, όμως αυτές οι πρακτικές έχουν δεχθεί κριτική από τις ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές για λόγους προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Επίσης ξεκίνησε να προβάλει στους χρήστες ειδοποιήσεις για χρήση cookies στο site της, όπως επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
«Οι εκδότες και οι προγραμματιστές εφαρμογών έχουν μερικούς χρήστες που δεν είναι χρήστες του Facebook,» εξήγησε ο Andrew Bosworth, αντιπρόεδρος της πλατφόρμας διαφημίσεων και επιχειρήσεων της Faceboοk στην The Wall Street Journal. «Πιστεύουμε ότι μπορούμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά με αυτές τις διαφημίσεις.»
Η εταιρία έχει ήδη ενημερώσει την ιστοσελίδα σχετικά με την πολιτική των cookies και ενημερώνει ότι οι χρήστες μπορούν να σταματήσουν αυτή τη παρακολούθηση για τις διαφημίσεις αλλάζοντας τις ρυθμίσεις του λογαριασμού τους, ενώ όσοι δεν είναι στο Facebοok μπορούν να βγουν από το πρόγραμμα μέσω του Digital Advertising Alliance στις ΗΠΑ, του Digital Advertising Alliance στον Καναδά και του European Interactive Digital Advertising Alliance στην Ευρώπη.