Το Facebook θα σταματήσει να προωθεί τα χαμηλής ποιότητας websites

Η Facebook ανακοίνωσε μια αλλαγή στον αλγόριθμό της για το ομώνυμο κοινωνικό δίκτυο η οποία θα οδηγήσει στην “αφάνιση” των χαμηλής ποιότητας websites από την ροή των χρηστών. Στην ουσία αυτό σημαίνει ότι sites που πληρώνουν για να διαφημίσουν στο Facebook “μια θαυματουργή ουσία που μειώνει το λίπος” δεν θα εμφανίζονται στους χρήστες. Η εταιρία ορίζει ως “χαμηλής ποιότητας website” έναν ιστότοπο με ανούσιο περιεχόμενο ή άμα έχει κακόβουλες, σοκαριστικές ή ενοχλητικές διαφημίσεις. Σύμφωνα με τον Greg Marra, Product Manager για το News Feed του γνωστού κοινωνικού δικτύου, οι χρήστες συχνά παραπονιούνταν για τις ειδήσεις του Facebook λόγω «παραπλανητικού, ανεπιθύμητου ή χαμηλής ποιότητας περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένου σεξουαλικού, σοκαριστικού ή ενοχλητικού περιεχομένου.» Από αυτή την αλλαγή πρόκειται να εμφανίζονται λίγο περισσότερο τα “ποιοτικότερα” sites, ενώ τα έσοδα της εταιρίας δεν θα μειωθούν πολύ επειδή λίγος κόσμος έκανε κλικ σε αυτές τις διαφημίσεις.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.