Αν ψάχνατε κάποιο καλό λόγο για να εγκαταλείψετε το Messenger αλλά δεν βρίσκατε, τώρα έχετε. Η Facebook ανακοίνωσε τον ερχομό των διαφημίσεων στο Messenger οι οποίες θα εμφανίζονται μπροστά στα μάτια του χρήστη και μάλιστα θα είναι αρκετά… ορατές.
Η Facebook ανακοίνωσε τριών ειδών διαφημίσεις:
- Messenger ads – οι κύριες διαφημίσεις που θα εμφανίζονται στην κεντρική καρτέλα της εφαρμογής. Αυτές θα είναι τυπικά banners που θα οδηγούν σε κάποια ιστοσελίδα ή σε συνομιλία.
- Click to Messenger ads – μόλις οι χρήστες αλληλεπιδράσουν με μία διαφήμιση στα Facebook, Instagram ή Messenger θα μπορούν να ξεκινήσουν μια συνομιλία με την εταιρία.
- Sponsored messages – επιτρέπει στις επιχειρήσεις να στείλουν ένα διαφημιστικό μήνυμα στους ανθρώπους που έχουν ήδη μιλήσει στο chat.
Οι διαφημιστές θα μπορούν να δημιουργήσουν διαφημίσεις στο μέσω του Power Editor και του Ads Manager. Οι πρώτες διαφημίσεις θα γίνουν ορατές προς το τέλος του μήνα και σιγά-σιγά θα αυξάνονται όσο οι εταιρίες ανακαλύπτουν τη νέα αυτή δυνατότητα.
Το Facebook έχει εξελιχθεί σε ένα ασταμάτητο θηρίο του Internet με δισεκατομμύρια χρήστες. Σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία eMarketer, μέχρι το 2018 η Facebook και η Google θα ευθύνονται για τις μισές (46%) διαφημίσεις που βλέπουμε στο διαδίκτυο. Η Facebook προβλέπει ότι τα έσοδα θα επιβραδυνθούν κατά τη διάρκεια αυτού του έτους, επομένως το Messenger θα βοηθήσει την εταιρία να βγάλει περισσότερα λεφτά. Άλλωστε σχεδόν όλα τα έσοδά της προέρχονται από τις διαφημίσεις.
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι άμα δεν θέλετε να βλέπετε διαφημίσεις, μπορείτε να κατεβάσετε το Messenger Lite το οποίο είναι -για την ώρα- “ad-free.”