Το βραβείο για την καλύτερη καμπάνια στην κατηγορία «Ολοκληρωμένη επικοινωνία Marketing – Retail» απέσπασε ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ στα φετινά Μarketing Excellence Awards, για την 360ο καμπάνια «Τώρα θα ήθελες».
Αναδεικνύοντας βασικά χαρακτηριστικά του brand ΓΕΡΜΑΝΟΣ, όπως η προσβασιμότητα, η βέλτιστη εξυπηρέτηση και η εξειδίκευση, η καμπάνια «Τώρα θα ήθελες» βάζει στη θέση του πρωταγωνιστή τον άνθρωπο της πρώτης γραμμής στα καταστήματα. Με προσωποποιημένη, φιλική εξυπηρέτηση, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών που αναζητούν προηγμένες λύσεις, τις καλύτερες υπηρεσίες και τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας.
«Στον ΓΕΡΜΑΝΟ είμαστε δίπλα στους πελάτες μας, παρέχοντας μοναδικές εμπειρίες και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Οι άνθρωποί μας στα καταστήματα, που πλέον οι πελάτες μας γνωρίζουν με το μικρό τους όνομα, είναι εκεί για να δώσουν απαντήσεις και να προτείνουν λύσεις. Αυτή η φιλοσοφία αποτυπώνεται και στην επικοινωνία μας. Η διάκρισή μας στα Μarketing Excellence Awards είναι σημαντική γιατί επιβεβαιώνει ότι επικοινωνούμε με τον καταναλωτή ολοκληρωμένα και αποτελεσματικά. Όμως, μεγαλύτερο βραβείο για εμάς είναι η μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας που μας έχει καθιερώσει ως πρώτη επιλογή για προϊόντα τεχνολογίας», δήλωσε σχετικά ο Διευθυντής Retail Marketing Ομίλου ΟΤΕ, κ. Αλέξανδρος Ντάβος.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι στις 3 από τις 5 διοργανώσεις του θεσμού Marketing Excellence Awards μέχρι σήμερα, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ έχει τιμηθεί με το βραβείο της καλύτερης ολοκληρωμένης καμπάνιας.
Τα Marketing Excellence Awards διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας (ΕΕΔΕ), υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού. Στόχο έχουν την ανάδειξη και την επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών Marketing σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους. Η διοργάνωση, που αποτελεί μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις στο χώρο του Marketing στην Ελλάδα, πραγματοποιείται κάθε 2 χρόνια με την επιστημονική συνεργασία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) και την υποστήριξη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), της ΕΔΕΕ και του Συλλόγου Εταιρειών Δημοσκόπησης & Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).