Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ανανεώνει το λογότυπο και τα καταστήματά του

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ανανέωσε για μια ακόμη φορά το λογότυπό του, δίνοντας μια νέα πνοή στην αλυσίδα. Επίσης το «Καρδιά της Τεχνολογίας» θα είναι το νέο σλόγκαν του “Γερμανού” που θα ακούμε στις διαφημίσεις.

Μαζί με την ανανέωση του λογότυπου ανανεώνονται και τα καταστήματα. Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ εμπλουτίζουν σημαντικά την γκάμα των προϊόντων τους με νέες high tech συσκευές και περισσότερα gadgets (wearables, VR glasses, drones, action cameras, 4K/HD cameras, smart τηλεοράσεις, gaming & κονσόλες). Παράλληλα, προχωρούν στη δημιουργία βιωματικών γωνιών, στις οποίες οι πελάτες μπορούν να δοκιμάσουν live προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, συσκευές και games, να τα συγκρίνουν και να σερφάρουν.

Με μοντέρνα αισθητική, τα ανανεωμένα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σχεδιάστηκαν με στόχο να βάλουν τον πελάτη “στην καρδιά της τεχνολογίας”, προσφέροντας μία συναρπαστική εμπειρία, σύμφωνα με την εταιρία. Τα νέα καταστήματα είναι σχεδιασμένα σε διακριτές ζώνες που αναδεικνύουν τις προϊοντικές κατηγορίες και την πλούσια γκάμα, με ψηφιακή σήμανση, διαδραστικές οθόνες αφής και live demos των προϊόντων. Μέσα στο 2016 θα ανανεωθούν πλήρως 100 καταστήματα του Δικτύου, ενώ το έργο θα συνεχιστεί εντατικά καθ’ όλη τη διάρκεια του 2017.

Το νέο λογότυπο
Το νέο λογότυπο

Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνεχίζουν να επενδύουν στην εκπαίδευση των πωλητών τους (trainings για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέες τεχνολογίες, πιστοποίηση από κατασκευαστές), ώστε οι υπάλληλοι να είναι σε θέση να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πελάτη.

«Στον ΓΕΡΜΑΝΟ, καταλαβαίνουμε τον κόσμο που εξυπηρετούμε. Ακούμε τις ανάγκες των πελατών μας, ακολουθούμε τις διεθνείς τάσεις, αλλάζουμε συνεχώς για να γινόμαστε καλύτεροι. Όραμά μας είναι να βάζουμε τον πελάτη στην καρδιά της τεχνολογίας και σκοπός μας είναι να παρέχουμε ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει τεχνολογικά σε κάθε γειτονιά, σε κάθε πελάτη, με την ίδια ποιότητα και αξιοπιστία που χαρακτηρίζει τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ όλα αυτά τα χρόνια», δήλωσε σχετικά ο κ. Κώστας Νεμπής, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.