Έρευνα: Γιατί δεν αλλάζουμε εταιρία κινητής και μένουμε συνδρομητές στην ίδια εταιρία για χρόνια;

Αν μέχρι τώρα πίστευες ότι αυτό που σε κρατάει για χρόνια στην ίδια εταιρία κινητής τηλεφωνίας είναι οι εντυπωσιακές υπηρεσίες της, η γκάμα των προϊόντων της ή οι χαμηλές τιμές της, μάλλον είσαι γελασμένος.

Ο κυριότερος λόγος είναι η βαρεμάρα.

Ναι, ο ωχαδερφισμός ή η απάθεια αν θέλουμε να είμαστε politically correct στη γλώσσα που χρησιμοποιούμε, που πιθανώς σε οδηγεί στο συμπέρασμα ότι όλες οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας αντιμετωπίζουν τα ίδια ζητήματα.

Αυτό το γεγονός αναδεικνύει μια τελευταία έρευνα της Oracle, σε συνεργασία με την ανεξάρτητη εταιρία αναλύσεων Coleman Parkes, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 4.000 συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας.

Βασικό συμπέρασμα της συγκεκριμένης έρευνας είναι ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών που παραμένουν στην τρέχουσα εταιρία κινητής τηλεφωνίας με την οποία συνεργάζονται δεν είναι εντυπωσιασμένοι από την υφιστάμενη εξυπηρέτηση και ο λόγος για τον οποίο παραμένουν είναι η αίσθηση ότι δεν υπάρχουν καλύτερες εναλλακτικές.

Oι καταναλωτές, εμείς δηλαδή, πιστεύουμε πως όλες οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας αντιμετωπίζουν τα ίδια ζητήματα.

Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, σε ποσοστό 39%, οι συνδρομητές δήλωσαν ότι η αιτία για την οποία δεν έχουν αλλάξει πάροχο είναι ότι πιστεύουν πως οι υπηρεσίες που παρέχονται από ανταγωνιστικές εταιρίες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών δεν είναι καλύτερες από τις υπηρεσίες που ήδη λαμβάνουν ή δε γνωρίζουν για άλλες εταιρίες παροχής που παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση.

Ως προς εκείνους που έχουν στοιχειοθετημένη άποψη, μόλις το 9% των ερωτώμενων απάντησε ότι παραμένουν στην τρέχουσα εταιρεία κινητής τηλεφωνίας με την οποία συνεργάζονται επειδή είναι ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες που τους παρέχονται.

πηγή: deasy

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.