Ραγδαία αύξηση του ενδιαφέροντος του ελληνικού κοινού για το χώρο του αυτοκινήτου αποκαλύπτει το Google Insights for Search. H μείωση του τέλους ταξινόμησης στις αγορές καινούριων αυτοκινήτων, σε συνδυασμό με την σχεδόν ταυτόχρονη έκρηξη προσφορών, εκτόξευσε στα ύψη το ενδιαφέρον των Ελλήνων χρηστών στο internet, με αποτέλεσμα να πραγματοποιούν αναζητήσεις στη Google χρησιμοποιώντας λέξεις – κλειδιά σχετικά με την αγορά αυτοκινήτου.
Η αύξηση των αναζητήσεων άρχισε να γίνεται ορατή την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου, οπότε και ανακοινώθηκε η μείωση του τέλους ταξινόμησης και έκτοτε, με μια σύντομη ανάπαυλα την περίοδο του Πάσχα, οι αναζητήσεις έχουν μείνει σε σταθερά υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2009.
Λέξεις – κλειδιά που σημείωσαν μεγάλη αύξηση στις αναζητήσεις, όπως “τιμές αυτοκινήτων” και “αγορά αυτοκινήτου”, αντικατοπτρίζουν την τάση της αγοράς και συνάδουν με την αύξηση των πωλήσεων που σημειώθηκε στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων.
Οι αναζητήσεις που πραγματοποιούν οι χρήστες του Google, τόσο από τα αστικά κέντρα όσο και από την περιφέρεια, περιλαμβάνουν και λέξεις – κλειδιά με τα ονόματα των κατασκευαστών, πχ BMW, Toyota, Honda, Opel, Fiat, Renault. Ωστόσο, δεν είναι λίγοι αυτοί που, παρά τις ελκυστικές προσφορές των αυτοκινητοβιομηχανιών και τη μείωση του τέλους ταξινόμησης, συνεχίζουν να εστιάζουν την προσοχή τους στην αναζήτηση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.