Η Google προσκαλεί τους Έλληνες φοιτητές και καθηγητές στο Online Marketing Challenge, μία μοναδική, παγκόσμια πρόκληση που απαντά στις ανάγκες της σύγχρονης επιχείρησης. Οι φοιτητές που θα συμμετάσχουν, θα διεκδικήσουν ένα ανεπανάληπτο ταξίδι στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στο Mountain View της Καλιφόρνια, βιώνοντας από κοντά την εμπειρία Google.
Ο διαγωνισμός, που στο παρελθόν έχει προσελκύσει περισσότερους από 20.000 φοιτητές σε περισσότερες από 60 χώρες, αποτελεί μία εξαιρετική πρόκληση και ευκαιρία για τους Έλληνες φοιτητές να διαγωνιστούν διεθνώς στους τομείς μάρκετινγκ, διοίκησης επιχειρήσεων, διαφήμισης, και νέων τεχνολογιών, να κερδίσουν πολύτιμη εμπειρία για την ελληνική αγορά, αλλά και την ευκαιρία να αναδείξουν παγκοσμίως τις ικανότητές τους.
Ο διαγωνισμός διεξάγεται υπό πραγματικές συνθήκες αγοράς, με τη συμμετοχή πραγματικών εταιρειών και με χρηματοδότηση από την Google.
Συγκεκριμένα, οι φοιτητές, αφού χωριστούν σε ομάδες, θα έχουν στη διάθεσή τους πίστωση 200 δολαρίων ανά ομάδα, σε λογαριασμό Google AdWords, και χρονικό περιθώριο τριών εβδομάδων να καταρτίσουν και να φέρουν εις πέρας μία επιτυχημένη καμπάνια για μία πραγματική μικρομεσαία εταιρεία ή ΜΚΟ της επιλογής τους.
To Google AdWords αποτελεί ένα μοναδικό εργαλείο online διαφήμισης, με το οποίο επιτυγχάνεται προβολή στο Google και το δίκτυο διαφήμισής του (περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ).
Οι συμμετοχές θα αξιολογηθούν από ανεξάρτητους ακαδημαϊκούς ανά τον κόσμο και την Google και οι παγκόσμιοι νικητές θα ανακοινωθούν τον Ιούλιο.
Ο διαγωνισμός είναι ανοικτός για οποιοδήποτε εκπαιδευτικό ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης επιθυμεί να συμμετάσχει και οι καθηγητές θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή για την τάξη τους.
Ο διαγωνισμός διαρκεί από τις 31 Ιανουαρίου έως τις 10 Ιουνίου 2011, ενώ οι εγγραφές των συνεργαζόμενων καθηγητών θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως τις 21 Απριλίου του 2011.
Για περισσότερες πληροφορίες για τον διαγωνισμό, αλλά και την υποβολή υποψηφιότητας, μπορείτε να επισκεφθείτε το επίσημο website του Google Online Marketing Challenge.