Η Google είχε εξαγοράσει το Zagat το 2011 σε μια προσπάθεια να προσφέρει αξιόπιστες κριτικές εστιατορίων στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησής της, όμως όπως όλοι γνωρίζουμε αυτό δεν έγινε ποτέ. Για αυτό το λόγο η Google σήμερα πούλησε το Zagat στη The Infatuation, μια πλατφόρμα για εύρεση εστιατορίων.
Ο νέος ιδιοκτήτης θα κρατήσει το Ζagat σαν μια ξεχωριστή υπηρεσία και θα αυξήσει τη προβολή του. Η Google είχε εξαγοράσει την υπηρεσία για $151 εκατομμύρια αλλά αμφιβάλλουμε αν το πούλησε τόσο ακριβά στη The Infatuation (οι όροι της συμφωνίας δεν δημοσιεύτηκαν).
Η Google δεν αναφέρει γιατί πούλησε το Zagat, αλλά αν κοιτάξουμε την ιστορία μπορούμε να καταλάβουμε τον λόγο: ο Αμερικάνικος κολοσσός ποτέ δεν εκμεταλλεύτηκε το brand. Στην αρχή τα εστιατόρια ενσωματώθηκαν στο Maps και άλλες υπηρεσίες, έπειτα για χρόνια έμεινε στάσιμο και σήμερα η Google έχει αρχίσει να εμφανίζει πρώτες τις κριτικές χρηστών στις δικές της υπηρεσίες. Οι ελπίδες για το Ζagat αναζωπυρώθηκαν το 2016 όταν η εταιρία επανασχεδίασε το site και το app, αλλά δεν έγινε καμιά παραπάνω προσπάθεια για να αυξηθούν οι χρήστες.
Η Google απλά δεν χρειάζεται το Ζagat τώρα πια.