Η Google πρώτα παρακολουθούσε τις συνήθειές σας στο Διαδίκτυο, ύστερα έμαθε πού ακριβώς βρίσκεστε άμα έχετε Android smartphone και τώρα θα μάθει τι ψώνια κάνετε, πόσα ξοδεύετε, κάθε πότε ψωνίζετε και ποια μαγαζιά προτιμάτε.
Η Google θα αρχίσει να σας παρακολουθεί και στα ψώνια σας έτσι ώστε να έχει αρκετές πληροφορίες σχετικά με τις αγοραστικές σας συνήθειες, τις οποίες θα προσφέρει στους μαγαζάτορες. Αυτοί με τη σειρά τους θα μπορούν να μάθουν πόσοι πελάτες μπήκαν στο κατάστημά τους αφού πρώτα είχαν πατήσει σε μια διαφήμιση της Google στο Διαδίκτυο.
Αυτά τα στοιχεία θα είναι προσβάσιμα μέσω του AdWords, όμως σύμφωνα με τον γίγαντα του Διαδικτύου θα χρησιμοποιούν διπλή κρυπτογράφηση. Αυτό σημαίνει ότι τα μαγαζιά δεν θα ξέρουν ποιοι συγκεκριμένοι χρήστες ήρθαν στο μαγαζί τους, αφού η ταυτότητά τους θα παραμένει ανώνυμη (τουλάχιστον από τη πλευρά των διαφημιζόμενων). Παρόλα αυτά, μια έρευνα έχει αποδείξει ότι η ταυτότητα ενός καταναλωτή μπορεί να βρεθεί με μόλις τρεις συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας.
Σύμφωνα με τη Google, έχουν ήδη παρακολουθήσει 5 δισεκατομμύρια επισκέψεις σε καταστήματα μέσα στα τελευταία τρία χρόνια, μαζί με στοιχεία των συνεργατών της παρακολουθούν το 70% των συναλλαγών μέσω καρτών στις ΗΠΑ, και οι καταναλωτές είναι κατά 25% πιθανότερο να κάνουν μια αγορά στο κατάστημα αν έχουν πατήσει πρώτα σε μια διαφήμιση στο Google. Οι περισσότερες αλυσίδες καταστημάτων προτιμούν τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, σύμφωνα την The Washington Post, όμως η Google ισχυρίζεται ότι στη πράξη αποδίδουν καλύτερα οι online διαφημίσεις. Και αν οι εταιρίες ανακαλύψουν ότι η Goοgle έχει δίκιο χάρη στα νέα στοιχεία που θα συλλέγει, οι διαφημίσεις στο AdWords θα εκτοξευθούν, μαζί με τα κέρδη της εταιρίας.
Αυτή τη στιγμή στις Η.Π.Α. οι αγορές μέσω διαδικτύου ξεπερνάνε τις αγορές μέσω των φυσικών καταστημάτων, και τελικά αποδεικνύεται ότι δεν μπορείτε να κρυφτείτε από πουθενά. Παραμένει άγνωστο πότε και αν αυτό το πρόγραμμα επεκταθεί στην Ευρώπη.