Η Google αποφάσισε να καταργήσει τις διαφημίσεις του YouTube που δεν γίνεται να παραληφθούν μέσα στα πρώτα 30 δευτερόλεπτα. Η συγκεκριμένη μορφή είναι ιδιαίτερα ενοχλητική για τους χρήστες, και επίσης καταναλώνει πολλά δεδομένα στα κινητά, επομένως οι διαφημιστές δεν την προτιμούν ούτε και τώρα. Σε σχετική ανακοίνωση, ο αμερικάνικος κολοσσός δήλωσε: “Έχουμε αποφασίσει να σταματήσουμε την υποστήριξη στις διαφημίσεις των 30 δευτερολέπτων που δεν παραλείπονται από το 2018 και να επικεντρωθούμε σε μορφές που λειτουργούν καλά τόσο τους χρήστες όσο και τους διαφημιστές.”