Η κρίση στρέφει τους Έλληνες στην επικοινωνία μέσω Facebook και Skype

Φθηνότερους ή ακόμα και δωρεάν τρόπους επικοινωνίας ψάχνουν οι Έλληνες σε μια προσπάθεια να μειώσουν όσο γίνεται περισσότερα τα έξοδά τους εξαιτίας της οικονομικής κρίσης!  Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι η αυξάνεται συνεχώς η χρήση υπηρεσιών όπως το Facebook και το Skype, τη στιγμή που μειώνεται η χρήση κινητού ή σταθερού τηλεφώνου.

Την έρευνα διεξήγαγε το IBM Institute for Business Value σε 13.000 πολίτες από 24 χώρες και απ΄ότι φαίνεται οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη σημασία στο κόστος των υπηρεσιών που τους παρέχονται και αξιοποιούν το διαδίκτυο για να καλύψουν τις επικοινωνιακές τους ανάγκες.

Όσον αφορά τους Έλληνες καταναλωτές, η κρίση τους αναγκάζει να κόψουν όσο μπορούν τις τηλεπικοινωνιακές τους δαπάνες. Συγκεκριμένα, το 61% όσων ρωτήθηκαν, απάντησαν ότι θα μειώσουν τη χρήση κινητού τηλεφώνου και το 53% θα χρησιμοποιούν λιγότερο το διαδίκτυο από το κινητό ή το tablet τους.

Μειώνοντας, λοιπόν, τη χρήση του κινητού ή σταθερού τηλεφώνου, οι καταναλωτές πρόκειται να χρησιμοποιήσουν περισσότερο εναλλακτικές υπηρεσίες, όπως είναι το Skype, αλλά και social networks που παρέχουν πλέον πολλούς τρόπους επικοινωνίας, όπως για παράδειγμα το Facebook που πλέον δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να επικοινωνήσουν μέσω βιντεοκλήσης!

Από την έρευνα προκύπτει ότι τα social media σιγά-σιγά αποτελούν βασικό μέσο επικοινωνίας για τους περισσότερους Έλληνες καταναλωτές. Συγκεκριμένα, το 87% όσων ρωτήθηκαν, δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν τα social media σε εβδομαδιαία βάση, με το 84% των καταναλωτών κάτω των 25 ετών να επικοινωνεί κάθε μέρα με τους φίλους τους μέσω των social networks (Facebook, Twitter κλπ)!

Εκτός από τη φθηνότερη ή δωρεάν επικοινωνία όμως, οι Έλληνες θέλουν και δωρεάν ψυχαγωγία και στρέφονται όλο και περισσότερο σε αυτήν!

Η έρευνα του IBM Institute for Business Value έδειξε ότι το 46% των ερωτηθέντων παρακολουθεί κάθε μέρα βίντεο σε sites όπως το YouTube.

Η κρίση σίγουρα αποτελεί βασικό λόγο για να αναζητήσουμε φθηνότερους ή δωρεάν τρόπους να κάνουμε διάφορα πράγματα, όχι μόνο για την επικοινωνία μας, αλλά εκτός αυτού, δεν πρόκειται μόνο για υπηρεσίες που μας καλύπτουν μόνο επειδή έχουμε κρίση, αλλά για υπηρεσίες που ούτως ή άλλως προσφέρουν κάτι σημαντικό.

[via]

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.