H Huawei Consumer Business Group (CBG) παρουσίασε τις τελικές εκτιμήσεις για τα αποτελέσματα του 2016. Τα προβλεπόμενα έσοδα από τις πωλήσεις ανέρχονται σε 178 δισ. RMB (25, 87 δισ. USD), 42% αυξημένα σε ετήσια βάση, εξασφαλίζοντας έτσι σταθερή ανάπτυξη για πέμπτη συνεχή χρονιά. Οι αποστολές smartphone – σύμφωνα με την IDC – έφτασαν τα 139 εκατομμύρια συσκευές, έχοντας ετήσια αύξηση της τάξης του 29%, ενώ η άνοδος της παγκόσμιας αγοράς το 2016 ήταν μόλις 0,6%. Κάτι το οποίο σημαίνει ότι η Huawei έχει εντυπωσιακά καλύτερη απόδοση.
Ο Richard Yu, Διευθύνων Σύμβουλος της Huawei CBG, δήλωσε: «Παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς, η Huawei εξακολουθεί να αναπτύσσεται με ρυθμό που οδηγεί τη βιομηχανία. Αυτό μπορεί να αποδοθεί στην πελατοκεντρική μας προσέγγιση, η οποία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ουσιαστικής καινοτομίας, καθώς και στη συνεχή δέσμευσή μας για τη δημιουργία ενός premium brand, ενισχύοντας το παγκόσμιο δίκτυο διανομής και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μας. Το 2017, θα ενισχύσουμε την αλυσίδα εφοδιασμού, τα κανάλια πωλήσεων, τον τομέα Έρευνας και Ανάπτυξης, τις υπηρεσίες και πολλούς άλλους τομείς για να βελτιώσουμε τη λειτουργία μας, την αποτελεσματικότητα στη λήψη και εφαρμογή αποφάσεων, ακολουθώντας τη στρατηγική διεθνοποίησής μας και της έγκαιρης ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού».
Ενώ η παγκόσμια βιομηχανία smartphone επιβραδύνεται και στερείται καινοτομίας, η Huawei βασίζεται στην πρωτοπορία των προϊόντων της και οδηγεί σε μια νέα τάση βιομηχανικής καινοτομίας, πρωτοπορώντας σε κρίσιμους τομείς της τεχνολογίας. Το 2016, η Huawei επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη ουσιαστικών καινοτομιών και προχώρησε σε σημαντικές εξελίξεις στους τομείς του λειτουργικού συστήματος (με το EMUI, το οποίο βασίζεται στο Android), την τεχνολογία διπλής κάμερας, της τεχνητής νοημοσύνης και ακόμα περισσότερα.
Διαβάστε επίσης: Όμιλος ΟΤΕ: Αυξάνει σε €1,5 δισ. τις επενδύσεις σε οπτική ίνα και δίκτυα νέας γενιάς έως το 2020
Εκτός από τη βελτίωση της εμπορικής της θέσης και της απήχησης του ονόματός της σε παγκόσμιο επίπεδο, το 2016 η Huawei εδραίωσε την επιτυχία της στην ευρωπαϊκή αγορά προϊόντων υψηλής τεχνολογίας και πέτυχε σταθερή ανάπτυξη σε πολλές αγορές σε όλο τον κόσμο. Οι διεθνείς αποστολές smartphone της Huawei ισοφάρισαν σχεδόν τις αποστολές στην Κίνα και οι αποστολές συσκευών της μεσαίας και high-end κατηγορίας αυξήθηκαν στο 36% του συνόλου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν τον Οκτώβριο του 2016 από την GfK, το μερίδιο της Huawei στην παγκόσμια αγορά smartphone ανέβηκε στο 11,3%.
Στην ευρωπαϊκή high-end αγορά, η Huawei σημείωσε αξιοπρόσεκτες επιδόσεις, χάρη στις ισχυρές πωλήσεις των Ρ9 και Ρ9 Plus. Τα στοιχεία της GfK δείχνουν ότι επί του παρόντος, η Huawei κατέχει μερίδιο αγοράς μεγαλύτερο από 15% σε 33 χώρες και πάνω από 20% σε άλλες 18 χώρες, σχεδόν οι μισές εκ των οποίων είναι ευρωπαϊκές. Στη Βορειοανατολική και Δυτική Ευρώπη, τα μερίδια αγοράς της Huawei υπερβαίνουν το 15% και 10% αντίστοιχα. Ιδιαίτερα σε ορισμένες χώρες της Βόρειας Ευρώπης, η Huawei κατέχει ηγετικό μερίδιο αγοράς. Παράλληλα, στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία και άλλες μεγάλες high-end αγορές, η Huawei έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο.
Στην Κίνα, το μερίδιο της Huawei ξεπέρασε το 20% για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2016, κυριαρχώντας παράλληλα στο high-end κομμάτι της αγοράς (500-600 USD).